Browsing Bakalářské práce - 13139 by Title
Now showing items 69-88 of 364
-
Finalizace modelů ve Virtuální Staré Praze
; Supervisor: Žára Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
"Free-form" CMS
; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Generátor modelů budov a interiérů
; Supervisor: Berka Roman; Opponent: Hybler Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Genesis - jádro herního enginu
; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Hapala Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Genesis - Tvorba "low-poly" modelů a animací
; Supervisor: Žára Jiří; Opponent: Lekovski Michael
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Georeferencovaná rozšířená realita
; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Janovský Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)Tato práce popisuje vývoj mobilní aplikace s rozšířenou realitou využívající GPS lokalizaci. Aplikace načítá 3D scény v rámci scénáře vytvořeného editorem scén. Veškerá potřebná data si aplikace stahuje ze serveru. Aplikace ... -
Grafické knihovny pro operační systém Windows Mobile
; Supervisor: Danihelka Jiří; Opponent: Hapala Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Grafické uživatelské rozhraní pro adaptivní webovou aplikaci
; Supervisor: Balík Martin; Opponent: Hapalová Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Gramatika jazyka Oberon v nástroji Fika
; Supervisor: Píše Michal; Opponent: Macek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Gramatika pro generování existující pražské architekruty
; Supervisor: Danihelka Jiří; Opponent: Dušková Elena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Herní engine pro hry typu Minecraft
; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)Tématem této bakalářské práce je generování a vykreslování herních prostředí pro hry podobným hře Minecraft. Pro tyto hry je specifický zdánlivě nekonečný procedurálně generovaný volumetrický svět, ve kterém se hráč může ... -
Hlasem ovládaný grafický editor
; Supervisor: Poláček Ondřej; Opponent: Sporka Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Hodnocení výkonu hráče - metodika a implementace
; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Předmětem práce je analýza možností hodnocení akcí hráče v počítačových hrách a implementace modulu, který by byl schopen hráči takové hodnocení poskytnout jako zpětnou vazbu. Práce nejprve rozebírá analýzu předchozího ... -
Hra pro více hráčů s využitím jejich lokace pro operační systém Android
; Supervisor: Klíma Martin; Opponent: Kubr Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)Tato práce se zabývá vývojem hry pro operační systém Android. Hra je určena pro více hráčů a využívá jejich polohu. Součástí práce je analýza problematiky a vybraných existujících titulů. Po zhodnocení technických nástrojů ... -
Hra ve VRML
; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Ghais Kamil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Hudební hra ve virtuální realitě
; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Sporka Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)V této práci popisuji vývoj hry PaintPong pro virtuální realitu, jejíž hlavní mechachanika je založená na odrážení barevných kuliček do rytmu a obarvení co největší části okolí. Kuličky se chovají různými způsoby podle své ... -
Hudební sekvencer s aplikací generativního umění
; Supervisor: Sporka Adam; Opponent: Žikovský Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Implementace algoritmu doporučování multimediálního obsahu
; Supervisor: Čepek Miroslav; Opponent: Buk Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Implementace sledování cest v rozhraní Vulkan
; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Tato práce obsahuje přehled základních technik sledování paprsků spolu s popisem struktury Vulkan API a ukazuje jak za jejích pomoci vytvořit program pro sledování paprsků. Vztahující se implementace je postavena od základu ... -
Implementace zobrazovacího systému v jazyce Rust
; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Vulkan je dnes de-facto štandardom pre otvorené mnoho-platformové vykresľovanie grafiky v reálnom čase. Vývojári môžu vďaka Vulkanu naplno využiť silu grafických kariet na mnohých platformách vďaka jeho jednotnému dizajnu. ...