Prohlížení Bakalářské práce - 13139 dle názvu
Zobrazují se záznamy 305-324 z 435
-
Sada výukových nástrojů pro kurz herního vývoje
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)Při vytváření výukových her, či nástrojů, chceme dosáhnout co největšího nejvyššího výsledku výuky. Zároveň chceme minimalizovat rušivé elementy ve hře a nástrojích, které mohou snížit výukový potenciál použitých materiálů. ... -
Semi-automatický 2D anotátor architektonických prvků
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Lukáč Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06) -
Serverová část aplikace pro zpracování videa
; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Hák Josef
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem serverové části aplikace pro zpracování videa, která je zodpovědná za nalezení přechodů mezi scénami. Seznamuje čtenáře se současně používanými technologiemi v oblasti kódování a ... -
Simulace herní umělé inteligence
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Téměř každá dnešní hra obsahuje nějaký druh simulace umělé inteligence. Jednou z nejpoužívanějších je simulace umělé inteligence nehráčských postav. Tyto simulace jsou o vytváření algoritmů, díky nimž mohou tyto postavy ... -
Simulace řídicího algoritmu systému DIRC
; Vedoucí práce: Šusta Richard; Oponent práce: Slavíček Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Simulace zatmění měsíce
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Vaňko Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Simulace zvětrávání hornin
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)Tato bakalářská práce pojednává o simulacích zvětrávání v rámci počítačové grafiky a současně navrhuje implementaci aplikace, která umožňuje simulaci zvětrávání skal. Aplikace umožňující automatickou generaci věrohodných ... -
Sledování paprsku v réalném čase v Unity
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení. -
Sledování paprsku v réalném čase v Unity
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení. -
Sledování paprsku v réalném čase v Unreal Enginu
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)Cílem této práce je otestovat, vyhodnotit a přednést schopnosti implementace ray tracingu v Unreal Enginu. Čtenáři jsou představeny základní principy technologie Sledování Paprsků v Reálném Čase, spolu s efekty založenými ... -
Sledování reálných objektů ve virtuální realitě
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kučera Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)Předmětem této práce je zkoumání způsobů využití rozpoznávání a sledování barevně odlišených předmětů pomocí hloubkové kamery pro VR aplikace. V práci jsem využil hloubkovou kameru Microsoft Kinect v2 a Azure Kinect a ... -
Služba pro publikování videa na webu
; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Sociální sítě pro střední a starší generaci
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Macík Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Sociální síť FELBoard
; Vedoucí práce: Černý Tomáš; Oponent práce: Strnad Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Soustava synchronizovaných kamer
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Správa obsahu v rozšířené realitě
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sion František
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Bakalářská práce se zabývá využitím možnosti sdílení souřadného systému na platformě Android mezi více zařízeními pro koncept rozšířeně realitních expozic Národního muzea. Srovnává nejznámější dostupné technologie pro ... -
Správa systémů generálního a hlavních klíčů
; Vedoucí práce: Černoch Radomír; Oponent práce: Svoboda Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)Cílem této práce bylo vytvořit aplikaci pro správu systémů generálního a hlavních klíčů. Tyto systémy jsou uloženy ve stromové struktuře v relační databázi. Z toho důvodu bylo nezbytné navrhnout vhodný databázový model k ... -
Správa systémů generálního a hlavních klíčů
; Vedoucí práce: Černoch Radomír; Oponent práce: Svoboda Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Cílem této práce bylo vytvořit aplikaci pro správu systémů generálního a hlavních klíčů. Tyto systémy jsou uloženy ve stromové struktuře v relační databázi. Z toho důvodu bylo nezbytné navrhnout vhodný databázový model k ... -
Srovnání knihoven pro vrhání paprsku
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Meister Daniel
Vrhání, či sledování paprsku jsou techniky v počítačové grafice používané ke generování obrázků pomocí sledování cesty světla skrz pixely obrazové roviny. Tyto techniky se snaží co nejvíce simulovat jevy, které se dějí při ... -
Srovnání Unity a Unreal Enginu
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hapala Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Současné herní engine jsou důležitými nástroji pro vývoj her. Na trhu je množství enginů a každý z nich vyniká v určitých vlastnostech. Abych srovnal výkon dvou z nich, vyvinul jsem jednoduchý benchmark za použití škálovatelné ...