Now showing items 245-264 of 349

    • Sada výukových nástrojů pro kurz herního vývoje 

      Author: Štěpán Machovský; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
      Při vytváření výukových her, či nástrojů, chceme dosáhnout co největšího nejvyššího výsledku výuky. Zároveň chceme minimalizovat rušivé elementy ve hře a nástrojích, které mohou snížit výukový potenciál použitých materiálů. ...
    • Semi-automatický 2D anotátor architektonických prvků 

      Author: Musilová Renata; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Lukáč Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06)
    • Serverová část aplikace pro zpracování videa 

      Author: Primak Aleksandr; Supervisor: Klíma Martin; Opponent: Hák Josef
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem serverové části aplikace pro zpracování videa, která je zodpovědná za nalezení přechodů mezi scénami. Seznamuje čtenáře se současně používanými technologiemi v oblasti kódování a ...
    • Simulace řídicího algoritmu systému DIRC 

      Author: Slavotínek Petr; Supervisor: Šusta Richard; Opponent: Slavíček Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Simulace zatmění měsíce 

      Author: Pospíšil Adam; Supervisor: Sloup Jaroslav; Opponent: Vaňko Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Simulace zvětrávání hornin 

      Author: Vojtěch Cimbura; Supervisor: Sloup Jaroslav; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)
      Tato bakalářská práce pojednává o simulacích zvětrávání v rámci počítačové grafiky a současně navrhuje implementaci aplikace, která umožňuje simulaci zvětrávání skal. Aplikace umožňující automatickou generaci věrohodných ...
    • Sledování paprsku v réalném čase v Unity 

      Author: Bohumil Bednář; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení.
    • Sledování paprsku v réalném čase v Unity 

      Author: Bohumil Bednář; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení.
    • Sledování paprsku v réalném čase v Unreal Enginu 

      Author: Vojtěch Vavera; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
      Cílem této práce je otestovat, vyhodnotit a přednést schopnosti implementace ray tracingu v Unreal Enginu. Čtenáři jsou představeny základní principy technologie Sledování Paprsků v Reálném Čase, spolu s efekty založenými ...
    • Sledování reálných objektů ve virtuální realitě 

      Author: Jan Lazarek; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Kučera Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)
      Předmětem této práce je zkoumání způsobů využití rozpoznávání a sledování barevně odlišených předmětů pomocí hloubkové kamery pro VR aplikace. V práci jsem využil hloubkovou kameru Microsoft Kinect v2 a Azure Kinect a ...
    • Služba pro publikování videa na webu 

      Author: Kortan Josef; Supervisor: Berka Roman; Opponent: Trávníček Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Sociální sítě pro střední a starší generaci 

      Author: Kozel Aleš; Supervisor: Sporka Adam; Opponent: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Sociální síť FELBoard 

      Author: Hašlarová Kateřina; Supervisor: Černý Tomáš; Opponent: Strnad Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Soustava synchronizovaných kamer 

      Author: Dražan Jakub; Supervisor: Sporka Adam; Opponent: Trávníček Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Správa systémů generálního a hlavních klíčů 

      Author: Jiří Zahradník; Supervisor: Černoch Radomír; Opponent: Svoboda Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Cílem této práce bylo vytvořit aplikaci pro správu systémů generálního a hlavních klíčů. Tyto systémy jsou uloženy ve stromové struktuře v relační databázi. Z toho důvodu bylo nezbytné navrhnout vhodný databázový model k ...
    • Správa systémů generálního a hlavních klíčů 

      Author: Jiří Zahradník; Supervisor: Černoch Radomír; Opponent: Svoboda Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Cílem této práce bylo vytvořit aplikaci pro správu systémů generálního a hlavních klíčů. Tyto systémy jsou uloženy ve stromové struktuře v relační databázi. Z toho důvodu bylo nezbytné navrhnout vhodný databázový model k ...
    • Srovnání knihoven pro vrhání paprsku 

      Author: Král David; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Meister Daniel
      Vrhání, či sledování paprsku jsou techniky v počítačové grafice používané ke generování obrázků pomocí sledování cesty světla skrz pixely obrazové roviny. Tyto techniky se snaží co nejvíce simulovat jevy, které se dějí při ...
    • Srovnání Unity a Unreal Enginu 

      Author: Šmíd Antonín; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Hapala Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Současné herní engine jsou důležitými nástroji pro vývoj her. Na trhu je množství enginů a každý z nich vyniká v určitých vlastnostech. Abych srovnal výkon dvou z nich, vyvinul jsem jednoduchý benchmark za použití škálovatelné ...
    • Studentova Berlička III - import dat z KOSu 

      Author: Langer Jan; Supervisor: Chludil Jiří; Opponent: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Syntéza 3D modelů z příkladů 

      Author: Papoušek Adam; Supervisor: Lukáč Michal; Opponent: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)