Zobrazují se záznamy 250-269 z 435

    • Porovnání prezentací měst ve VRML a Google Earth 

      Autor: Hrůza Karel; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Danihelka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Porovnání technologí pro 3D prezentaci na internetu 

      Autor: Slabihoudek Josef; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Porovnání videofiltrů v GLSL a 2D Canvasu 

      Autor: Radek Pleticha; Vedoucí práce: Žára Ondřej; Oponent práce: Malinovský Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem práce je vytvořit JavaScriptovou knihovnu s použitím WebGL. Pomocí této knihovny bude možné provádět úpravy nad dvourozměrnými texturami pomocí jednoho či více shaderových programů v sérii. Tato knihovna bude testována ...
    • Porovnání VRML prohlížečů 

      Autor: Štych Marek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Danihelka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Portál pro sportovní sázení - TipMaster 

      Autor: Příhoda Martin; Vedoucí práce: Vaňko Martin; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Portál pro zabezpečenou distribuci PDF dokumentů 

      Autor: Hovorka Jan; Vedoucí práce: Komárek Martin; Oponent práce: Mlejnek Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Pravidla znovupoužitelnosti 3D modelů 

      Autor: Majerník Michal; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Danihelka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Prefetching webových stránek 

      Autor: Honsů Kryštof; Vedoucí práce: Hapalová Lenka; Oponent práce: Balík Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Procedurální generování budoucí výstavby měst dle pravidel 

      Autor: Vladimíra Potočeková; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
      Tato práce si klade za cíl prozkoumat integraci procedurální generace do oblasti urbanistického rozvoje. Generátor navrhne model možné zástavby pozemku na základě požadavků uživatele, jako jsou minimální vzdálenost, šířka ...
    • Procedurální generování modelů měst 

      Autor: Jiří Zemko; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Cílem této bakalářské práce je vytvořit co nejobecnější nástroj pro vytváření modelů měst se zaměřením na silnice a jejich okolí. Detaily jsou zaměřovány hlavně na globální hledisko, jako okolní překážky budov, parkoviště ...
    • Procedurální generování prostředí pro videohry 

      Autor: Jan Kutálek; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      V herním prumyslu je spousta vecí, které vyžadují hodne casu a prostredku. Proto se tato prace soustredí na procedurální generování obsahu do video her, presneji na generování herních úrovních typu bludište, na které je ...
    • Procedurální generování scény pro vlakový simulátor 

      Autor: Petr Nahodil; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Náplní této bakalářské práce je procedurální generování terénu za běhu aplikace, rozmisťování vegetace v tomto terénu, a jeho přizpůsobivost animační křivce definující trasu kolejí. Mělo by tedy být relativně jednoduché ...
    • Procedurální generování venkovních scén 

      Autor: Ondřej Kyzr; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato bakalářská práce popisuje implementaci snadno použitelného nástroje pro herní engine Unity, který dokáže procedurálně generovat venkovní scény. Nástroj je rozdělen na jednotlivé generátory, aby si mohl uživatel vybrat, ...
    • Procedurální generování vln na vodní hladině 

      Autor: Viktor Shubert; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
      Tato práce se zaměřuje na analýzu různých metod simulace vodní plochy a implementaci jedné z nich. Začíná teoretickým porovnáním různých způsobů simulace vody, zhodnocením jejich výhod a nevýhod. Vybraná metoda je potom ...
    • Procedurální modelování listů a simulace jejich stárnutí 

      Autor: Filip Harant; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Tato bakalářská práce se věnuje morfologii listí, procesu generování listí pomocí žilek a jejich procedurálními deformacemi. Pro tyto účely jsou popsány dosavadní existující metody generování listí a deformací, na jejichž ...
    • Procedurální modelování měst vyvíjejících se v čase 

      Autor: Frantál Petr; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-27)
      Tato bakalářská práce představuje možnosti tvorby 3D modelů měst, které simulují jejich vývoj v průběhu času. Pro modelování měst v této práci uvažujeme využití procedurálního modelování. Práce nejdříve uvádí motivaci pro ...
    • Programová podpora kamerového 3D systému 

      Autor: Červenka Jan; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05)
    • Programy pro výuku dětí s poruchou zraku 

      Autor: Štromerová Kateřina; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Hapala Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Prohlížeč fotografií se známými pozicemi kamer 

      Autor: Roik Daria; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Prohlížečka 3D modelů ve virtuální realitě 

      Autor: Petr Šimek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Práce pojednává o tvorbě aplikace na prohlížení Langwailova modelu Prahy ve virtuální realitě. V rámci práce byly navrženy, implementovány a testovány různé způsoby prohlížení 3D modelů ve virtuální realitě. Jedním z ...