Prohlížení Bakalářské práce - 13139 dle názvu
Zobrazují se záznamy 256-275 z 435
-
Pravidla znovupoužitelnosti 3D modelů
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Danihelka Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Prefetching webových stránek
; Vedoucí práce: Hapalová Lenka; Oponent práce: Balík Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Procedurální generování budoucí výstavby měst dle pravidel
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)Tato práce si klade za cíl prozkoumat integraci procedurální generace do oblasti urbanistického rozvoje. Generátor navrhne model možné zástavby pozemku na základě požadavků uživatele, jako jsou minimální vzdálenost, šířka ... -
Procedurální generování modelů měst
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)Cílem této bakalářské práce je vytvořit co nejobecnější nástroj pro vytváření modelů měst se zaměřením na silnice a jejich okolí. Detaily jsou zaměřovány hlavně na globální hledisko, jako okolní překážky budov, parkoviště ... -
Procedurální generování prostředí pro videohry
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)V herním prumyslu je spousta vecí, které vyžadují hodne casu a prostredku. Proto se tato prace soustredí na procedurální generování obsahu do video her, presneji na generování herních úrovních typu bludište, na které je ... -
Procedurální generování scény pro vlakový simulátor
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Náplní této bakalářské práce je procedurální generování terénu za běhu aplikace, rozmisťování vegetace v tomto terénu, a jeho přizpůsobivost animační křivce definující trasu kolejí. Mělo by tedy být relativně jednoduché ... -
Procedurální generování venkovních scén
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce popisuje implementaci snadno použitelného nástroje pro herní engine Unity, který dokáže procedurálně generovat venkovní scény. Nástroj je rozdělen na jednotlivé generátory, aby si mohl uživatel vybrat, ... -
Procedurální generování vln na vodní hladině
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)Tato práce se zaměřuje na analýzu různých metod simulace vodní plochy a implementaci jedné z nich. Začíná teoretickým porovnáním různých způsobů simulace vody, zhodnocením jejich výhod a nevýhod. Vybraná metoda je potom ... -
Procedurální modelování listů a simulace jejich stárnutí
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Tato bakalářská práce se věnuje morfologii listí, procesu generování listí pomocí žilek a jejich procedurálními deformacemi. Pro tyto účely jsou popsány dosavadní existující metody generování listí a deformací, na jejichž ... -
Procedurální modelování měst vyvíjejících se v čase
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-27)Tato bakalářská práce představuje možnosti tvorby 3D modelů měst, které simulují jejich vývoj v průběhu času. Pro modelování měst v této práci uvažujeme využití procedurálního modelování. Práce nejdříve uvádí motivaci pro ... -
Programová podpora kamerového 3D systému
; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05) -
Programy pro výuku dětí s poruchou zraku
; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Hapala Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Prohlížeč fotografií se známými pozicemi kamer
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Prohlížečka 3D modelů ve virtuální realitě
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)Práce pojednává o tvorbě aplikace na prohlížení Langwailova modelu Prahy ve virtuální realitě. V rámci práce byly navrženy, implementovány a testovány různé způsoby prohlížení 3D modelů ve virtuální realitě. Jedním z ... -
Projektivní zobrazování obrazových dat na reálné objekty
; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Hybler Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Propojení zařízení Cave s programem CityEngine
; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Prořezávání pro výpočet nejlepší odpovědi v extensivních hrách s neúplnou informací
; Vedoucí práce: Bošanský Branislav; Oponent práce: Klíma Matěj
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)Tato práce se zabývá identifikováním a přezkoumáním existujících metod pro výpočet přesné nejlepší odpovědi. Je poskytnut popis a implementace algoritmu přesné nejlepší odpovědi s prořezáváním inspirovaný [ Bos14 ] rozšířený ... -
Prořezávání pro výpočet nejlepší odpovědi v extensivních hrách s neúplnou informací
; Vedoucí práce: Bošanský Branislav; Oponent práce: Klíma Matěj
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-29)Tato práce se zabývá identifikováním a přezkoumáním existujících metod pro výpočet přesné nejlepší odpovědi. Je poskytnut popis a implementace algoritmu přesné nejlepší odpovědi s prořezáváním inspirovaný [ Bos14 ] rozšířený ... -
Prototyp aplikace pro mobilní zařízení pro komunitní sběr geografických informací v městské zástavbě
; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Vytvoriť spoľahlivý navigačný systém je komplexné zadanie, ktoré so sebou prináša nové výzvy, ak tento systém vytvárame špeciálne pre ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu. Ľudia s obmedzenou mobilitou majú omnoho vyššie ... -
Prototyp kytarového multiefektu
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
Gitarové efekty boli stále lákadlom pre gitaristov a stále hrajú veľkú rolu v dnešnom hudobnom premysle. Rozpoznávať a vedieť ako funguje široké spektrum gitarových efektov, pre niekoho kto s tým neprichádza často do styku, ...