Prohlížení Bakalářské práce - 13139 dle názvu
Zobrazují se záznamy 276-295 z 410
-
Renderovací procesy v Unity pro virtuální realitu
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Pospíšil Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Předmětem této bakalářské práce je analýza různých renderovacích pipeline v Unity, popsání a otestování výkonnosti efektů ray-tracingu v Unity a popsání procesu konverze projektu z jedné renderovací pipeline do druhé -
Rezervační systém pro fitness studio
; Vedoucí práce: Frajták Karel; Oponent práce: Renda Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)Tato práce se zabývá vývojem rezervacního systému fitness studia. Cílem této práce je vytvorit rezervacní systém pro fitness studio. Webové stránky budou moci procházet i neprihlášení uživatelé, kde uvidí seznam cvicení. ... -
Rozcestník virtuálních světů
; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Rozhraní pro tvorbu plošinových her
; Vedoucí práce: Hapala Michal; Oponent práce: Novosad Lukas Mathias
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Rozšírení systému XML Check
; Vedoucí práce: Holubová Irena; Oponent práce: Strnad Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Tato práce se zabývá rozšírením systému na odevzdávání domácích úkolu XML Check vytvoreným v roce 2011 a rozšíreným v roce 2015. Systém je používán na MFF UK a FEL CVUT v predmetu Technologie XML. V roce 2015 vznikl nápad ... -
Rozšířená realita s využitím 360 panoramat
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Tato bakalářská práce pojednává o využití mobilních knihoven pro rozšířenou realitu při zobrazování 360° panoramat Langweilova papírového modelu Staré Prahy z 19. století. V úvodní analýze jsou nejdříve rozebrány dostupné ... -
Rozšíření Drupalu o správu hostingových služeb
; Vedoucí práce: Kopecký Jan; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Rozšíření mobilního klienta restauračního systému CashBob pro OS Android
; Vedoucí práce: Komárek Martin; Oponent práce: Strnad Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Rozšíření open-source e-commerce systému za účelem jeho pronájmu
; Vedoucí práce: Kopecký Jan; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Řízení scénické infrastruktury
; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Hybler Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Řízení světelného řetězu
; Vedoucí práce: Hybler Jakub; Oponent práce: Berka Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Sada výukových nástrojů pro kurz herního vývoje
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)Při vytváření výukových her, či nástrojů, chceme dosáhnout co největšího nejvyššího výsledku výuky. Zároveň chceme minimalizovat rušivé elementy ve hře a nástrojích, které mohou snížit výukový potenciál použitých materiálů. ... -
Semi-automatický 2D anotátor architektonických prvků
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Lukáč Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06) -
Serverová část aplikace pro zpracování videa
; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Hák Josef
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem serverové části aplikace pro zpracování videa, která je zodpovědná za nalezení přechodů mezi scénami. Seznamuje čtenáře se současně používanými technologiemi v oblasti kódování a ... -
Simulace herní umělé inteligence
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Téměř každá dnešní hra obsahuje nějaký druh simulace umělé inteligence. Jednou z nejpoužívanějších je simulace umělé inteligence nehráčských postav. Tyto simulace jsou o vytváření algoritmů, díky nimž mohou tyto postavy ... -
Simulace řídicího algoritmu systému DIRC
; Vedoucí práce: Šusta Richard; Oponent práce: Slavíček Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Simulace zatmění měsíce
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Vaňko Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Simulace zvětrávání hornin
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)Tato bakalářská práce pojednává o simulacích zvětrávání v rámci počítačové grafiky a současně navrhuje implementaci aplikace, která umožňuje simulaci zvětrávání skal. Aplikace umožňující automatickou generaci věrohodných ... -
Sledování paprsku v réalném čase v Unity
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení. -
Sledování paprsku v réalném čase v Unity
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení.