Zobrazují se záznamy 276-295 z 410

    • Renderovací procesy v Unity pro virtuální realitu 

      Autor: Josef Bacík; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Předmětem této bakalářské práce je analýza různých renderovacích pipeline v Unity, popsání a otestování výkonnosti efektů ray-tracingu v Unity a popsání procesu konverze projektu z jedné renderovací pipeline do druhé
    • Rezervační systém pro fitness studio 

      Autor: Šubrt Martin; Vedoucí práce: Frajták Karel; Oponent práce: Renda Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Tato práce se zabývá vývojem rezervacního systému fitness studia. Cílem této práce je vytvorit rezervacní systém pro fitness studio. Webové stránky budou moci procházet i neprihlášení uživatelé, kde uvidí seznam cvicení. ...
    • Rozcestník virtuálních světů 

      Autor: Loucký Radek; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Rozhraní pro tvorbu plošinových her 

      Autor: Mačalík Karel; Vedoucí práce: Hapala Michal; Oponent práce: Novosad Lukas Mathias
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Rozšírení systému XML Check 

      Autor: Šubrt Martin; Vedoucí práce: Holubová Irena; Oponent práce: Strnad Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Tato práce se zabývá rozšírením systému na odevzdávání domácích úkolu XML Check vytvoreným v roce 2011 a rozšíreným v roce 2015. Systém je používán na MFF UK a FEL CVUT v predmetu Technologie XML. V roce 2015 vznikl nápad ...
    • Rozšířená realita s využitím 360 panoramat 

      Autor: Jan Hamet; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Tato bakalářská práce pojednává o využití mobilních knihoven pro rozšířenou realitu při zobrazování 360° panoramat Langweilova papírového modelu Staré Prahy z 19. století. V úvodní analýze jsou nejdříve rozebrány dostupné ...
    • Rozšíření Drupalu o správu hostingových služeb 

      Autor: Kozák Vojtěch; Vedoucí práce: Kopecký Jan; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Rozšíření mobilního klienta restauračního systému CashBob pro OS Android 

      Autor: Švec Adam; Vedoucí práce: Komárek Martin; Oponent práce: Strnad Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Rozšíření open-source e-commerce systému za účelem jeho pronájmu 

      Autor: Šerák Matěj; Vedoucí práce: Kopecký Jan; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Řízení scénické infrastruktury 

      Autor: Fencl Jakub; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Hybler Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Řízení světelného řetězu 

      Autor: Jedlička Jan; Vedoucí práce: Hybler Jakub; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Sada výukových nástrojů pro kurz herního vývoje 

      Autor: Štěpán Machovský; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
      Při vytváření výukových her, či nástrojů, chceme dosáhnout co největšího nejvyššího výsledku výuky. Zároveň chceme minimalizovat rušivé elementy ve hře a nástrojích, které mohou snížit výukový potenciál použitých materiálů. ...
    • Semi-automatický 2D anotátor architektonických prvků 

      Autor: Musilová Renata; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Lukáč Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06)
    • Serverová část aplikace pro zpracování videa 

      Autor: Primak Aleksandr; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Hák Josef
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem serverové části aplikace pro zpracování videa, která je zodpovědná za nalezení přechodů mezi scénami. Seznamuje čtenáře se současně používanými technologiemi v oblasti kódování a ...
    • Simulace herní umělé inteligence 

      Autor: Matěj Gargula; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Téměř každá dnešní hra obsahuje nějaký druh simulace umělé inteligence. Jednou z nejpoužívanějších je simulace umělé inteligence nehráčských postav. Tyto simulace jsou o vytváření algoritmů, díky nimž mohou tyto postavy ...
    • Simulace řídicího algoritmu systému DIRC 

      Autor: Slavotínek Petr; Vedoucí práce: Šusta Richard; Oponent práce: Slavíček Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Simulace zatmění měsíce 

      Autor: Pospíšil Adam; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Vaňko Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Simulace zvětrávání hornin 

      Autor: Vojtěch Cimbura; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)
      Tato bakalářská práce pojednává o simulacích zvětrávání v rámci počítačové grafiky a současně navrhuje implementaci aplikace, která umožňuje simulaci zvětrávání skal. Aplikace umožňující automatickou generaci věrohodných ...
    • Sledování paprsku v réalném čase v Unity 

      Autor: Bohumil Bednář; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení.
    • Sledování paprsku v réalném čase v Unity 

      Autor: Bohumil Bednář; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení.