Zobrazují se záznamy 110-129 z 271

    • Mystery shopping 

      Autor: Simeonovová Natálie; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu, a to Mystery shop-ping, česky "utajovaný nákup". Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu a jeho metodách, především tedy o metodě Mystery shopping. ...
    • Mystery Shopping 

      Autor: Šilhanová Lucie; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které se zabývají marketingem, ...
    • Mystery Shopping 

      Autor: Saranova Gilyana; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Bakalářská práce obsahuje teoretickou část, ve které definuje marketingový výzkum. Zmiňuje především důležitost pochopení daného tématu, který je přímo spojen s metodou Mystery shopping. Následně v praktické časti se zabývá ...
    • Mystery shopping pražských kaváren 

      Autor: Vacínek Patrick; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Košťálek Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Bakalářská práce se zabývá zhodnocením vybraných pražských kaváren na Praze 1 pomocí metody mystery shoppingu. Pro tuto práci bylo vybráno 6 různých kaváren, které se svým konceptem podobají podniku My Bistro & Café, pro ...
    • Mystery shopping v oblasti telekomunikačních služeb 

      Autor: Ngo Thuy My; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce je zaměřená na metodu marketingového výzkumu, kterou je Mystery shopping. Pomocí této metody je analyzována úroveň zákaznického servisu, která je poskytována třemi největšími telekomunikačními ...
    • Mystery Shopping v podniku Muziker 

      Autor: Štantejská Alena; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá možnými způsoby zkvalitnění služeb firmy Muziker s pomocí metody Mystery shopping. Cílem práce je prověřit zaměstnance a jejich schopnost reagovat na potřeby zákazníků a zkontrolovat prostory, ...
    • Mystery Shopping ve vybraném odvětví 

      Autor: Karolina Šebánková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Cílem bakalářské práce je zhodnocení poskytovaných služeb v hotelnictví pomocí metody Mystery Shopping. Dílčím cílem je zhodnocení současného stavu segmentu ekohotelů v Praze. Podle zjištěných nedostatků pomocí metody ...
    • Mzdová politika podniku 

      Autor: Kozlík David; Vedoucí práce: Toth Daniel; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-22)
      Tato práce se zabývá mzdovou politikou podniku konkrétního podniku. V teoretické části je na základě literatury jsou vypracovány koncepty, které slouží jako podklad pro tvorbu vlastní analýzy. V praktické části je provedení ...
    • Nábor a výběr pracovníků ve vybraných společnostech 

      Autor: Dušková Michaela; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Bakalářská práce se věnuje problematice náboru a výběru pracovníků. Jejím cílem je zmapovat tuto personální činnost ve vybraných společnostech a navrhnout opatření na zefektivnění používaných metod. Teoretická část přibližuje ...
    • Nástroje internetového marketingu vybraného e-shopu 

      Autor: Toufarová Tereza; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Cílem této bakalářské práce je analýza nástrojů internetového marketingu, které jsou vhodné pro e-shop. Zásadním přínosem práce je analýza současného online komunikačního mixu vybraného e-shopu. Dílčím cílem práce bude ...
    • Návrh inovativních změn, souvisejících se změnou statutů významných sportovních akcí v ČR 

      Autor: Hanka Horáková; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Bakalářská práce se zabývá projektovým managementem změn v oblasti sportovních akcí. Cílem je navrhnout změny v organizaci mezinárodní sportovní akce vedoucí ke změně jejího statutu. Teoretická část definuje obsah projektového ...
    • Návrh intranetu pre vybranú spoločnosť 

      Autor: Lenka Kotvanová; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Andres Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Táto bakalárska práca sa zameriava na vytvorenie návrhu tímového webu v SharePointe. V prvej kapitole teoretickej časti je definovaná komunikácia vo všeobecnosti, firemná komunikácia, jej formy a rôzne komunikačné kanály. ...
    • Návrh komunikační kampaně pro Národní hokejovou ligu 

      Autor: Martin Janků; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Bakalářská práce se zabývá profesionální sportovní hokejovou ligou NHL v Americe a jejími komunikačními aktivitami. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu komunikačních aktivit sportovní hokejové ligy ...
    • Návrh komunikační kampaně pro vybranou organizaci 

      Autor: Lucie Zelená; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Kargerová Diana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá sportovním marketingem a využitím nástrojů komunikace v rámci komunikační kampaně. Cílem této práce je analýza současného stavu komunikační strategie a vytvoření návrhu nové marketingové kampaně. ...
    • Návrh komunikační kampaně v digitálním prostředí 

      Autor: Tereza Mershonová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-02)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně. Cílem bakalářské práce je návrh komunikační kampaně startupu v digitálním prostředí. Teoretická část práce nabízí souhrn relevantních teoretických poznatků, získaných ...
    • Návrh komunikační kampaně vybrané technologické firmy 

      Autor: Yuliia Barska; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)
      Práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro technologickou firmu specializující se na poskytování služeb v oblasti řízení IT služeb, řízení IT provozu, integrovaného řízení rizik a řízení služeb zákazníkům. Cílem práce ...
    • Návrh na zefektivnění marketingové komunikace ZOO Ústí nad Labem 

      Autor: Klára Šímová; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout efektivnější řešení marketingové komunikace ZOO Ústí nad Labem. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingový a komunikační mix, jejich nástroje a použití. Dále je představena ...
    • Návrh systému hodnocení zaměstnanců na Úřadu městské části v Praze 

      Autor: Mašínová Adéla; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Uličná Štěpánka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Cílem bakalářské práce je navrhnout systém hodnocení zaměstnanců pro úřad určité městské části v Praze, který by mohl být využit v praxi. V teoretické části je vymezeno současné pojetí řízení pracovního výkonu a jeho úzká ...
    • Návrh, tvorba a implementace nového intranetu pro firmu Auto Pejšek s. r. o. 

      Autor: Anna Pejšková; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Beran Theodor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      V této bakalářské práci se zabývám tvorbou a implementací nového digitálního systému do firmy Auto Pejšek s.r.o., která se zabývá opravami hlav válců. V teoretické části popisuji pracovní postup firmy Auto Pejšek a dále ...
    • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

      Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...