Návrh komunikační kampaně v digitálním prostředí
Setting up of Communication Campaign in Digital Environment
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Tereza Mershonová
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Knihová Ladislava
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně. Cílem bakalářské práce je návrh komunikační kampaně startupu v digitálním prostředí. Teoretická část práce nabízí souhrn relevantních teoretických poznatků, získaných z odborné literatury, konkrétně definuje pojem komunikační a mediální mix a principy nastavení komunikační kampaně v kontextu specifik digitálního prostředí. V praktické části je analyzována konkrétní společnost, navržen kreativní koncept kampaně a nastaven komunikační a mediální mix v kontextu digitálního prostředí. Kampaň je otestována s klienty pomocí A/B testování a výsledky jsou promítnuty do finálního návrhu kampaně. The bachelor thesis deals with setting up a communication campaign in a digital environment. Specifically, it focuses on the company Smooth llc. In the theoretical part there is a summary based on the theoretical knowledge available from the literature and then their application in the practical part focusing on a specific company, supplemented by information obtained while working for the company. The goal is to design a communication campaign with the primary objective of attracting 400 new customers to Smooth and summarize all the findings for possible future use by other start-up companies in the U.S.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [311]