Mystery Shopping ve vybraném odvětví
Mystery Shopping in the Selected Industry
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Karolina Šebánková
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Králová Petra
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem bakalářské práce je zhodnocení poskytovaných služeb v hotelnictví pomocí metody Mystery Shopping. Dílčím cílem je zhodnocení současného stavu segmentu ekohotelů v Praze. Podle zjištěných nedostatků pomocí metody Mystery Shopping u vybraných hotelů navrhnout řešení. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části je uveden marketingový a komunikační mix, Mystery Shopping a zelený hotel. V praktické části jsou stanoveny cíle výzkumu a výzkumné otázky, dále je v praktické části rozebrán scénář a záznamový dokument pro výzkumníka. Praktická část zahrnuje samotnou realizaci a vyhodnocení výzkumu a návrhy na zlepšení kvality poskytovaných služeb. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the services provided in the hotel industry using the Mystery Shopping method. A partial aim is to evaluate the current state of the eco-hotels segment in Prague. According to the identified shortcomings suggest a solution. The bachelor thesis is divided into the theoretical part and the practical part. In the theoretical part there is mentioned marketing and communication mix, Mystery Shopping and green hotel. In the practical part there are set the research objectives and research questions, the practical part analyzes the scenario and the record document for the researcher. The practical part includes the realization and evaluation of the research and proposals for improving the quality of the services provided.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [308]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Autor: Richard Ramisch; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Tématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. ... -
Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN
Autor: Leština Miroslav; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Stehlíková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce zahrnuje informace o marketingu služeb, popis metody Mystery shopping a proč tuto metodu využívat. Prak-tická část se zabývá provedením ... -
Mystery calling ve vybraných společnostech
Autor: Merva Josef; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality nabízených služeb zákaznickou podporou pomocí metody mystery calling. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám aktivním a pasivním ...