ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikační kampaně vybrané technologické firmy

Communication Campaign Proposal of the Selected Techological Company

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Yuliia Barska
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Knihová Ladislava
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
institut manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro technologickou firmu specializující se na poskytování služeb v oblasti řízení IT služeb, řízení IT provozu, integrovaného řízení rizik a řízení služeb zákazníkům. Cílem práce je vytvořit komplexní a efektivní komunikační strategii, která umožní firmě oslovit své cílové publikum a dosáhnout svých obchodních a marketingových cílů. Plán kampaně obsahuje detailní harmonogram, rozpočet a potřebné zdroje pro realizaci kampaně. Výsledkem této práce je komplexní návrh komunikační kampaně, která má potenciál efektivně oslovit cílové publikum a podpořit obchodní úspěch firmy.
 
This thesis focuses on designing a communication campaign for a technology company specializing in providing services in the areas of IT service management, IT operations management, integrated risk management, and customer service management, all through implementation, consultancy, training, and support. The goal of this work was to create a comprehensive and effective communication strategy that would enable the company to reach its target audience and achieve its business and marketing objectives. The campaign plan includes a detailed schedule, budget, and necessary resources for campaign execution. The result of this work is a comprehensive communication campaign proposal with the potential to effectively engage the target audience and support the company's business success.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/113481
View/Open
PRILOHA (50.80Kb)
POSUDEK (620.0Kb)
POSUDEK (211.2Kb)
PLNY_TEXT (944.0Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV