Prohlížení Bakalářské práce - 13139 dle názvu
Zobrazují se záznamy 272-291 z 435
-
Prořezávání pro výpočet nejlepší odpovědi v extensivních hrách s neúplnou informací
; Vedoucí práce: Bošanský Branislav; Oponent práce: Klíma Matěj
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)Tato práce se zabývá identifikováním a přezkoumáním existujících metod pro výpočet přesné nejlepší odpovědi. Je poskytnut popis a implementace algoritmu přesné nejlepší odpovědi s prořezáváním inspirovaný [ Bos14 ] rozšířený ... -
Prořezávání pro výpočet nejlepší odpovědi v extensivních hrách s neúplnou informací
; Vedoucí práce: Bošanský Branislav; Oponent práce: Klíma Matěj
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-29)Tato práce se zabývá identifikováním a přezkoumáním existujících metod pro výpočet přesné nejlepší odpovědi. Je poskytnut popis a implementace algoritmu přesné nejlepší odpovědi s prořezáváním inspirovaný [ Bos14 ] rozšířený ... -
Prototyp aplikace pro mobilní zařízení pro komunitní sběr geografických informací v městské zástavbě
; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Vytvoriť spoľahlivý navigačný systém je komplexné zadanie, ktoré so sebou prináša nové výzvy, ak tento systém vytvárame špeciálne pre ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu. Ľudia s obmedzenou mobilitou majú omnoho vyššie ... -
Prototyp kytarového multiefektu
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
Gitarové efekty boli stále lákadlom pre gitaristov a stále hrajú veľkú rolu v dnešnom hudobnom premysle. Rozpoznávať a vedieť ako funguje široké spektrum gitarových efektov, pre niekoho kto s tým neprichádza často do styku, ... -
Prototyp uživatelského rozhraní chytrého telefonu do automobilu
; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Macík Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Přehrávací systém a prototypovací nástroj pro adaptivní hudbu
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Linda Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Přesný 3D model společných prostor DCGI
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05) -
Přetváření povrchu zasněžené krajiny vlivem větrné eroze
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)Simulace přetváření zasněžené krajiny vlivem větrné eroze není úplně běžné téma v oblasti počítačové grafiky, zatímco simulace přenosu písku, která je svou podstatou velmi podobná a stejně náročná, je široce zkoumanou a ... -
Převod zvukového signálu na proud dat ve formátu MIDI
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Poláček Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Přizpůsobení interaktivní tabule pro platformu Android
; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Slavík Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Přídavný obsah pro MMORPG World of Warcraft: The Wrath of The Lich King
; Vedoucí práce: Hapala Michal; Oponent práce: Lukáč Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Přímé zobrazování procedurálních modelů
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Projekty ve oboru 3D grafiky mohou být zaměřeny na renderování obrovských scén s velkým počtem objektů. Člověk není schopen je vytvořit manuálně za krátkou dobu. Pro řešení tohoto problému objekty mohou být vytvořeny ... -
Příprava audiovizuálního materiálu pro multiprojekci
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)Tato práce se zabývá možnostmi aplikace multiprojekce zdigitalizovaného Langweilova modelu Prahy. Poskytuje stručné teoretické shrnutí metod a postupů, které se při videoprojekci používají. Dále se zabývá otázkou nastavení ... -
Příručka modeláře v jazyku CGA
; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-07) -
Přístupná multiplatformní mobilní aplikace pro navigaci nevidomých chodců
; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat přístupnou, multiplatformní, mobilní, navigační aplikaci pro navigaci zrakově postižených chodců. Po stanovení problémů a cílů, kterých bylo třeba dosáhnout, jsem ... -
Realizace asymetrické kooperativní hry - 3D prostředí
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Tato práce popisuje vývoj asymetrické kooperativní hry I'm In pro dva hráče. Každý z hráčů hraje na svém zařízení v roli agenta nebo hackera a pomocí verbální komunikace společně plní mise. Tato práce se zaměřuje na část ... -
Realizace asymetrické kooperativní hry - manuál
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Tato práce se zabývá tvorbou asymetrické kooperativní počítačové hry I'm In pro dva hráče. Hráči mají různé role (agent a hacker) a plní společně pomocí verbální komunikace dané hádanky, přičemž každý hraje na svém zařízení. ... -
Realizace REST rozhraní pro databázový systém ExDB
; Vedoucí práce: Loupal Pavel; Oponent práce: Valenta Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Recoverable computation in multi-agent systems
; Vedoucí práce: Grill Martin; Oponent práce: Šišlák David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Redakční systém pro skautské organizace
; Vedoucí práce: Kadlec Tomáš; Oponent práce: Matyáš Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)