Srovnání Unity a Unreal Enginu
Comparison of Unity and Unreal Engine
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Šmíd Antonín
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Hapala Michal
Studijní obor
Web a multimediaStudijní program
Softwarové technologie a managementInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakceObhájeno
2017-06-15Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Současné herní engine jsou důležitými nástroji pro vývoj her. Na trhu je množství enginů a každý z nich vyniká v určitých vlastnostech. Abych srovnal výkon dvou z nich, vyvinul jsem jednoduchý benchmark za použití škálovatelné 3D reimplementace klasické hry Pac-Man. Benchmark je navržený tak, aby využil všechny důležité komponenty herního enginu, jako je hledání cest, fyzika, animace, scriptování a různé zobrazovací funkce. V této práci prezentuji výsledky benchmarku, který jsem implementoval a vyhodnotil v enginech Unity a Unreal na různých platformách. Contemporary game engines are invaluable tools for game development. There are numerous engines available, each of which excels in certain features. To compare them I have developed a simple game engine benchmark using a scalable 3D reimplementation of the classical Pac-Man game. The benchmark is designed to employ all important game engine components such as path finding, physics, animation, scripting, and various rendering features. In this thesis I present results of this benchmark evaluated in the Unity game engine and Unreal Engine on different hardware platforms.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [432]