Simulace herní umělé inteligence
Simulating artificial inteligence in games
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Matěj Gargula
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Sedláček David
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Téměř každá dnešní hra obsahuje nějaký druh simulace umělé inteligence. Jednou z nejpoužívanějších je simulace umělé inteligence nehráčských postav. Tyto simulace jsou o vytváření algoritmů, díky nimž mohou tyto postavy působit jako lidé nebo jako zvířata. Můj projekt se zaměřuje na zmapování možných způsobů používaných k simulaci rozhodovacího procesu nehráčských postav a na implementaci jedné z těchto technik k vytvoření systému rozhodování umělé inteligence v enginu Unity. Almost every game today contains some sort of artificial intelligence simulation. One of the most popular is the simulation of artificial intelligence for non-player characters. These simulations are about creating algorithms that can make the characters appear human-like or animal-like. My project is focused on researching the possible techniques used to simulate the decision-making process of the non-player characters and implementing one of these techniques to create an artificial intelligence decision-making system in the Unity engine.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [432]