ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Simulace herní umělé inteligence

Simulating artificial inteligence in games

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Matěj Gargula
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Sedláček David
Studijní obor
Počítačové hry a grafika
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Téměř každá dnešní hra obsahuje nějaký druh simulace umělé inteligence. Jednou z nejpoužívanějších je simulace umělé inteligence nehráčských postav. Tyto simulace jsou o vytváření algoritmů, díky nimž mohou tyto postavy působit jako lidé nebo jako zvířata. Můj projekt se zaměřuje na zmapování možných způsobů používaných k simulaci rozhodovacího procesu nehráčských postav a na implementaci jedné z těchto technik k vytvoření systému rozhodování umělé inteligence v enginu Unity.
 
Almost every game today contains some sort of artificial intelligence simulation. One of the most popular is the simulation of artificial intelligence for non-player characters. These simulations are about creating algorithms that can make the characters appear human-like or animal-like. My project is focused on researching the possible techniques used to simulate the decision-making process of the non-player characters and implementing one of these techniques to create an artificial intelligence decision-making system in the Unity engine.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/108624
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (6.374Mb)
PRILOHA (3.004Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (23.85Mb)
PRILOHA (49Mb)
PRILOHA (49Mb)
POSUDEK (677.8Kb)
POSUDEK (653.8Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13139 [458]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV