Zobrazují se záznamy 241-260 z 435

    • Panoramatické video 

      Autor: Altman Tomáš; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Planární segmentace mračna bodů 

      Autor: Princ Daniel; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sýkora Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Počítačová hra zpracovávající skalní lezení 

      Autor: Karel Petr; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Janovský Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
      V této práci jsem navrhl počítačovou hru s herní mechanikou zpracovávající skalní lezení. Cílem bylo vytvořit takovou mechaniku která by lezení zpracovávala co nejrealističtěji a umožňovala hráči maximální interakci. Návrh ...
    • Podpora interaktivní výuky na základních a středních školách 

      Autor: Povala Petr; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-10)
    • Podpora práce v týmech 

      Autor: Kuhn Tomáš; Vedoucí práce: Kuchař Jaroslav; Oponent práce: Bureš Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Podpora prodeje osobní elektroniky 

      Autor: Brhel Jiří; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Flouri Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Pohybová střílečka s pavoučími mechanikami 

      Autor: Dmitrii Zamedianskii; Vedoucí práce: Havlík Tomáš; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato studie se zaměřuje na tvorbu 3D pohybové arénové střílečky na základě analýzy retro stříleček jako Dusk a Ultrakill. Zahrnuje vývoj herního příběhu, podrobného pohybového systému, dynamického bojového systému, ...
    • Pokročilé tutoriály v I3T 

      Autor: Adam Loucký; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Práce se zabývá vývojem nových výukových lekcí pro program I3T (Interactive Tool for Teaching Transformations). Program obsahuje úvodní sadu lekcí, která učí základy ovládání a transformací. Nové lekce mají za úkol naučit ...
    • Porovnání metod pro řešení velkých řídkých soustav lineárních rovnic 

      Autor: Saidlová Lenka; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Porovnání prezentací měst ve VRML a Google Earth 

      Autor: Hrůza Karel; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Danihelka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Porovnání technologí pro 3D prezentaci na internetu 

      Autor: Slabihoudek Josef; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Porovnání videofiltrů v GLSL a 2D Canvasu 

      Autor: Radek Pleticha; Vedoucí práce: Žára Ondřej; Oponent práce: Malinovský Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem práce je vytvořit JavaScriptovou knihovnu s použitím WebGL. Pomocí této knihovny bude možné provádět úpravy nad dvourozměrnými texturami pomocí jednoho či více shaderových programů v sérii. Tato knihovna bude testována ...
    • Porovnání VRML prohlížečů 

      Autor: Štych Marek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Danihelka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Portál pro sportovní sázení - TipMaster 

      Autor: Příhoda Martin; Vedoucí práce: Vaňko Martin; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Portál pro zabezpečenou distribuci PDF dokumentů 

      Autor: Hovorka Jan; Vedoucí práce: Komárek Martin; Oponent práce: Mlejnek Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Pravidla znovupoužitelnosti 3D modelů 

      Autor: Majerník Michal; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Danihelka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Prefetching webových stránek 

      Autor: Honsů Kryštof; Vedoucí práce: Hapalová Lenka; Oponent práce: Balík Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Procedurální generování budoucí výstavby měst dle pravidel 

      Autor: Vladimíra Potočeková; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
      Tato práce si klade za cíl prozkoumat integraci procedurální generace do oblasti urbanistického rozvoje. Generátor navrhne model možné zástavby pozemku na základě požadavků uživatele, jako jsou minimální vzdálenost, šířka ...
    • Procedurální generování modelů měst 

      Autor: Jiří Zemko; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Cílem této bakalářské práce je vytvořit co nejobecnější nástroj pro vytváření modelů měst se zaměřením na silnice a jejich okolí. Detaily jsou zaměřovány hlavně na globální hledisko, jako okolní překážky budov, parkoviště ...
    • Procedurální generování prostředí pro videohry 

      Autor: Jan Kutálek; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      V herním prumyslu je spousta vecí, které vyžadují hodne casu a prostredku. Proto se tato prace soustredí na procedurální generování obsahu do video her, presneji na generování herních úrovních typu bludište, na které je ...