ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pohybová střílečka s pavoučími mechanikami

Movement shooter with spider mechanics

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Dmitrii Zamedianskii
Vedoucí práce
Havlík Tomáš
Oponent práce
Pospíšil Adam
Studijní obor
Počítačové hry a grafika
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato studie se zaměřuje na tvorbu 3D pohybové arénové střílečky na základě analýzy retro stříleček jako Dusk a Ultrakill. Zahrnuje vývoj herního příběhu, podrobného pohybového systému, dynamického bojového systému, intuitivního uživatelského rozhraní a jedinečných typů nepřátel. Byl vyvinut, testován a vylepšen hratelný prototyp s využitím principů designu zaměřeného na uživatele. Projekt vyvrcholil určením několika cest pro budoucí rozšíření a vylepšení hry.
 
This study focuses on the creation of a 3D movement arena shooter video game, informed by the analysis of retro shooters like Dusk and Ultrakill. It covers the development of a game narrative, a detailed movement system, a dynamic combat system, an intuitive user interface, and unique enemy types. A playable prototype was developed, tested, and refined using user-centered design principles. The project culminated in identifying multiple avenues for future expansion and improvement of the game.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/108643
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (6.698Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (34.18Mb)
PRILOHA (50Mb)
POSUDEK (193.6Kb)
POSUDEK (403.9Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13139 [458]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV