• Editor geometrie v systému VRUT 

      Autor: Daniel Aschermann; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
      Tato práce se zabývá implementací modulu na úpravu geometrie do softwaru VRUT a obecným využitím a funkcionality softwaru VRUT. Mimo jiné ale zkoumá i jiné softwary podobných typů na úpravu geometrie a zabývá se rozdíly v ...
    • Editor person 

      Autor: Bartoš Matěj; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-10)
    • Editor pro vizualizaci interiérů bytů 

      Autor: Vondráček Dominik; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Danihelka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Editor silniční sítě v systému Virtual Reality Universal Toolkit 

      Autor: Vojtěch Kolínský; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Tato práce má za cíl implementovat editor silničního grafu do již existujícího systému VRUT. Diskutuje oddělení simulační a editační vrstvy. Cílem této práce je navrhnout vhodný modul do modulárního systému VRUT, který ...
    • Editor virtuálních světů 

      Autor: Petr Lhota; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Tato práce se zabývá procedurálním generováním terénů. Cílem práce je prozkoumat funkčnost a využití fraktálů, šumů a jim podobných algoritmů v počítačové grafice. Je doprovázená editorem s uživatelským rozhraním, který ...
    • EDUX - personalizace UI 

      Autor: Komárek Lukáš; Vedoucí práce: Kadlec Tomáš; Oponent práce: Bařinka Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • EDUX - rozšíření Klasifikace 

      Autor: Slačálek David; Vedoucí práce: Jirkovský Vojtěch; Oponent práce: Kadlec Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • EDUX - rozšíření Správa ACL 

      Autor: Jiřišta Lubomír; Vedoucí práce: Kadlec Tomáš; Oponent práce: Bařinka Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • EDUX - rozšíření Správce souborů 

      Autor: Sukup Radek; Vedoucí práce: Kadlec Tomáš; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • EDUX - rozšíření Workflow 

      Autor: Peca Jan; Vedoucí práce: Kadlec Tomáš; Oponent práce: Matyáš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • EDUX - webové služby 

      Autor: Kompuš Patrik; Vedoucí práce: Kadlec Tomáš; Oponent práce: Bařinka Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Efektivní úložiště XML dokumentů pro systém ExDB 

      Autor: Shchepin Alexey; Vedoucí práce: Loupal Pavel; Oponent práce: Strnad Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Elektronický redakční systém pro tvorbu encyklopedií 

      Autor: Matějka Jiří; Vedoucí práce: Wallenfelsová Helena; Oponent práce: Bureš Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Emulace myši a klávesnice pro motoricky postižené uživatele 

      Autor: Starý Jan; Vedoucí práce: Poláček Ondřej; Oponent práce: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06)
    • Experimenty s komprimovanými JPG obrázky 

      Autor: Květ Luboš; Vedoucí práce: Šimeček Ivan; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Exportní modul pro Autodesk Maya do formátu X3D / X3Dom 

      Autor: Unembayeva Daniya; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-10)
      Predmetem této bakalárské práce je vytvorení exportního modulu pro Autodesk Maya do formátu X3D/X3DOM. Základní objekty budou exportovány do X3D/X3DOM pomocí odpovídajících uzlu, složitejší objekty - pomocí specifické ...
    • Extenze v OpenGL 

      Autor: Krošlák Martin; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Ambrož David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Finalizace modelů ve Virtuální Staré Praze 

      Autor: Žoha Vojtěch; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu 

      Autor: Richard Fošenbauer; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ...
    • Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu 

      Autor: Richard Fošenbauer; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)
      Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ...