Zobrazují se záznamy 357-376 z 410

    • VR vizualizace černé díry s využitím sférické kamery 

      Autor: Jakub Peleška; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bursa Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Předmětem této bakalářské práce je proces vizualizace černých děr. Pro zvýšení prožitku uživatele je použita VR technologie se sférickým videem. Důraz je kladen na nízkou výpočetní náročnost za účelem kvalitního zážitku ...
    • VR výuková aplikace pro seznámení s objekty Sluneční soustavy 

      Autor: Moravenov Jordan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Hendrich Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Fascinují mě možnosti, které virtuální realita nabízí a zajímá mě využití takto perspektivní technologie pro výuku. Vytvořil jsem výukovou aplikaci pro seznámení s objekty Sluneční soustavy, kterou jsem nazval "Průvodce ...
    • VST implementace strukturálního modelu HRTF 

      Autor: Havel Adam; Vedoucí práce: Rund František; Oponent práce: Schimmel Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Vykreslování oblohy a mraků v reálném čase 

      Autor: Matěj Sakmary; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Tato práce představuje implementaci renderování volumetrických mraků a atmosféry. Cílem implementace bylo zkombinovat a mírně pozměnit dříve publikovaná řešení s cílem vytvořit jednotný vzhled. Metoda zvaná Raymarching ...
    • Vytvoření výukových materiálů pro podporu výuky v předmětu A0M33PIS 

      Autor: Pertl David; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Kočí Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Vyuziti hloubkove mapy pro vylepseni rozsirene reality 

      Autor: Matoušek Jiří; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Využití a implementace API Google Maps 

      Autor: Cerman Michal; Vedoucí práce: Zahradnický Tomáš; Oponent práce: Kormaňoš Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Využití herního enginu pro vytváření a sdílení poznámek 

      Autor: Ivan Oryshchenko; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem aplikace pro psaní poznámek, která kombinuje efektivní techniky výuky, gamifikuje proces studia a umožňuje uživatelům volně prozkoumávat poznámky ostatních. Shrnuji zde ...
    • Využití hlasového ovládání ve VR 

      Autor: Vít Gardoň; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Mýlek Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá hlasovým ovládání menu ve virtuální realitě. V první části této práce se věnuji způsobu zpracování zvuku a jeho transformaci na využitelná data. Podstatou řešení hlasového ovládání je převod zvuku ...
    • Využití principů Linked Data pro účely rejstříku škol 

      Autor: Meloun Jiří; Vedoucí práce: Nečaský Martin; Oponent práce: Mlýnková Irena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Využití principů Linked Data pro účely účetních výkazů měst a obcí 

      Autor: Pánek Ondřej; Vedoucí práce: Nečaský Martin; Oponent práce: Mlýnková Irena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Využití realtime 3D rekonstrukce a lokalizace ve virtuální realitě 

      Autor: Marek Římal; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Husák Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Tato práce se zabývá problematikou lokalizace ve virtuální realitě s využitím hloubkových dat pořizovaných v reálném čase, a to zejména v kontextu sledování pozice uživatele, jeho navigace ve známém prostoru a stability ...
    • Využití technologie VRML pro prodej zboží a nabídku služeb 

      Autor: Havlíček Aleš; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Výkonnostní optimalizace v Unity 

      Autor: Jiří Kropáč; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      V této bakalářské práci se budeme zabývat výkonnostní optimalizací v Unity Enginu, podíváme se a zdokumentuje nejčastější používáné metody, a jak jsou implementovány v enginu. Následně otestujeme účinnost optimalizačních ...
    • Výpočet rozmístění popisků kolem 3D objektů 

      Autor: Pavlovec Václav; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou automatického umístění popisků k objektu, konkrétně popisky externími (angl. External Labeling). Dále se tato práce věnuje optimalizaci rozmístění těchto popisků pro případy, ...
    • Výuka výpočtu povrchů a objemů těles ve virtuální realitě 

      Autor: Klára Konopásková; Vedoucí práce: Husák Jan; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Tato práce se zabývá návrhem a implementací vzdělávací aplikace matematiky pro virtuální realitu. Analyzuje existující hardwarové a softwarové možnosti pro implementaci VR aplikací v herním enginu Unity a již existující ...
    • Vývojové prostředí pro víceprůchodové renderování 

      Autor: Matys Petr; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05)
    • Vývojový nástroj pro interpretované jazyky 

      Autor: Cajthaml Jan; Vedoucí práce: Bureš Miroslav; Oponent práce: Balík Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Výzkum chování nevidomých při navigaci v exteriérech 

      Autor: Kubínková Denisa; Vedoucí práce: Franc Jakub; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Vzhled materiálů v Unity 

      Autor: Jakub Kyselka; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Hlavním cílem této práce je popsat základní BRDF funkce, empirické a fyzikální, používáné pro výpočet množství odraženého světla v materiálech a porovnat hlavní grafické pipeliny herního enginu Unity (Default, HDRP, URP) ...