Výuka výpočtu povrchů a objemů těles ve virtuální realitě
Application for teaching calculation of objects surfaces and volumes in virtual reality
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Klára Konopásková
Vedoucí práce
Husák Jan
Oponent práce
Sedláček David
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá návrhem a implementací vzdělávací aplikace matematiky pro virtuální realitu. Analyzuje existující hardwarové a softwarové možnosti pro implementaci VR aplikací v herním enginu Unity a již existující vzdělávací aplikace matematiky pro virtuální realitu. Popisuje implementaci vlastního interakčního systému za pomoci knihovny SteamVR cílenou na Windows Mixed Reality zařízení. This thesis details the process of designing and implementing an educational application focused on mathematics for virtual reality. It analyzes existing hardware and software possibilities for VR apps in Unity game engine and the already existing educational mathematics applications and games. It also describes the implementation of a custom interaction system targeting Windows Mixed Reality devices, on top of the SteamVR code library.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [432]