Výkonnostní optimalizace v Unity
Performance optimizations in Unity
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jiří Kropáč
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Káčerik Martin
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V této bakalářské práci se budeme zabývat výkonnostní optimalizací v Unity Enginu, podíváme se a zdokumentuje nejčastější používáné metody, a jak jsou implementovány v enginu. Následně otestujeme účinnost optimalizačních metod: Redukování podle viditelnosti (Occlusion Culling) a Levels of detail v různých herních prostředí, abychom zjistili jejich dopad na výkon hry. In this bachelor thesis, we will focus on performance optimization in the Unity Engine. We will look up and document the commonly used game performance optimization techniques and how they are implemented in the engine. Then we will test the Visibility Culling and Levels of detail optimization techniques in different game environments to find out how they impact the performance.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [432]