Zobrazit minimální záznam

Optimization of the Railway Line Martinice v K. – Rokytnice n. J.



dc.contributor.advisorJacura Martin
dc.contributor.authorProkop Vitvar
dc.date.accessioned2023-06-10T22:53:19Z
dc.date.available2023-06-10T22:53:19Z
dc.date.issued2023-06-10
dc.identifierKOS-1241006916805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108988
dc.description.abstractAčkoliv popularita železnice v České republice roste, neplatí to většinou pro méně významné tratě v regionech. Tato diplomová práce tedy analyzuje nejen samotný technický stav podhorské trati, ale také celý region v širších souvislostech. Studována je stručná historie území, vybrané demografické a socioekonomické ukazatele nebo přepravní proudy a vazby v území. Na základě zkušeností z podobných tratí nejen v České republice jsou vytipována opatření, jejichž realizace v minulosti přispěla k nárůstu počtu cestujících a větší popularitě železnice mimo centrální oblasti. Ta jsou poté s přihlédnutím ke skutečnostem získaným v analytické části prověřována vzhledem k možnému zavedení v parametrech trati z Martinic do Rokytnice. Navrženy jsou čtyři varianty koncepce provozu, všechny koordinované s Plánem dopravní obslužnosti Královehradeckého i Libereckého kraje, a v různém rozsahu podmíněné modernizací tratě, stanic a zavedením nových zastávek. To vše by mělo přispět k vyšší atraktivitě veřejné hromadné dopravy v regionu Jilemnicka a Rokytnickacze
dc.description.abstractAlthough the popularity of railway system in the Czech Republic is growing, this is not mostly the case for less important lines in the regions. This thesis therefore analyses not only the technical condition of the foothill line itself, but also the whole region in a broader context. A brief history of the territory, selected demographic and socio-economic indicators or transport flows and links in the territory are studied. Based on the experience from similar lines not only in the Czech Republic, the measures whose implementation in the past has contributed to an increase in the number of passengers and greater popularity of the railway outside the central areas are identified. These are then, taking into account the facts obtained in the analytical part, examined for possible implementation in the parameters of the line between Martinice and Rokytnice. Four variants of a traffic concept are proposed, all of them coordinated with the Transport Service Plan of the Hradec Králové and Liberec Region and conditioned to different extents by modernisation of the line, stations and introduction of new halts. All of this will contribute to a higher attractiveness of public transport in the region of Jilemnice and Rokytnice.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMartinicecze
dc.subjectJilemnicecze
dc.subjectRokytnicecze
dc.subjectlokální traťcze
dc.subjectregioncze
dc.subjectželezniční stanicecze
dc.subjectzastávkacze
dc.subjectkolejcze
dc.subjectvýhybkacze
dc.subjectnástupištěcze
dc.subjectželezniční přejezdcze
dc.subjectlinkacze
dc.subjectnávrhcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectoptimalizacecze
dc.subjectprovozní konceptcze
dc.subjectosobní dopravacze
dc.subjectnákladní dopravacze
dc.subjectMartiniceeng
dc.subjectJilemniceeng
dc.subjectRokytniceeng
dc.subjectlocal railway lineeng
dc.subjectregioneng
dc.subjecttrain stationeng
dc.subjecthalteng
dc.subjecttrackeng
dc.subjectswitcheng
dc.subjectplatformeng
dc.subjectlevel crossingeng
dc.subjectlineeng
dc.subjectproposaleng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectoptimizationeng
dc.subjectoperating concepteng
dc.subjectpassenger trafficeng
dc.subjectfreight trafficeng
dc.titleOptimalizace železniční trati Martinice v K. – Rokytnice n. J.cze
dc.titleOptimization of the Railway Line Martinice v K. – Rokytnice n. J.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeHavlena Ondřej
theses.degree.grantorústav dopravních systémůcze
theses.degree.programmeDopravní systémy a technikacze


Soubory tohoto záznamu

























Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam