Zobrazují se záznamy 561-580 z 1302

    • Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu 

      Autor: Dominika Konečná; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá využitím cenových srovnávačů zboží Heureka.cz a Zboží.cz v rámci vybraného internetového obchodu. Cílem práce je analýza a zhodnocení využívaných cenových srovnávačů zboží, vypracování návrhu ...
    • Získávání a retence zaměstnanců ve firmě 

      Autor: Lucie Homolová; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Oberreiterová Barbara
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma získávání, retenci a motivaci zaměstnanců ve společnosti. Cílem práce je vyhodnocení změn procesů nabírání zaměstnanců, a jaké důsledky to mělo pro motivaci a retenci zaměstnanců. ...
    • Marketingový mix vybrané společnosti 

      Autor: Oleksandr Hayduk; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Konderová Andrea
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu NH Prague City. Práce vyhodnocuje všechny prostředky marketingového mixu, protože pouze jejich úzké propojení může zajistit efektivní propagaci služeb zmíněného ...
    • Odměňování zaměstnanců v organizaci 

      Autor: Tereza Bardová; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Bakalářská práce se zabývá systém odměňování zaměstnanců ve vybrané organizaci. Cílem je analyzovat systém odměňování a motivaci zaměstnanců a následně nalézt vhodný způsob odměňování, který by vedl ke zlepšení stavu. V ...
    • Firemní kultura a možnosti její změny 

      Autor: Adriana Havlová; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Peterská Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Tato diplomová práce v teoretické části popisuje, co znamená pojem firemní kultura, jaké jsou její typy, jaká je její struktura a jaký má vliv na práci ve společnosti. Dále se zabývá tím, jaké je možné firemní kulturu ...
    • Návrh cenové strategie při uvedení inovace na trh 

      Autor: Mandukhai Hejkalová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Jarolím Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Cílem diplomové práce je zpracovat návrh cenové strategie při uvedení inovativního produktu na trh. Návrh se zaměřuje na volbu nejvhodnější koncové ceny produktu s cílem maximalizovat podíl na trhu. Pro tyto návrhy byla ...
    • Internetový influencer jako nástroj marketingu 

      Autor: Jessica Slavíková; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Hanzlík Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Tato práce se zabývá influencery a jejich využitím jako nástroj marketingu. Cílem práce je vyhodnocení, jak správně influencer marketing využívat v praxi, a informace jaké influencery v České republice vůbec máme. Nejprve ...
    • Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v organizaci 

      Autor: Kristýna Slívková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Práce se zabývá vzděláváním a rozvojem zaměstnanců ve vybrané průmyslové společnosti s cílem analyzovat proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, posoudit uplatňované postupy, určit možné problémy a navrhnout vhodná řešení. ...
    • Analýza fluktuace zaměstnanců ve vybrané společnosti 

      Autor: Kateřina Rambousková; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Hájková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Cílem bakalářské práce je popsat problém fluktuace zaměstnanců, analyzovat nejčastější důvody fluktuace a navrhnout vhodná doporučení. Teoretická část této práce popisuje, jaké jsou druhy fluktuace, jakým způsobem lze ...
    • Podpora prodeje vybrané společnosti 

      Autor: Aneta Granátová; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Předmětem této bakalářské práce je analýza podpory prodeje agentury Gate. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je teoretická, která se zabývá podporou prodeje, cíli, výhodami, nevýhodami a průběhem ...
    • Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a zobrazování výsledků pro zlepšení kvality služeb 

      Autor: Martin Srp; Vedoucí práce: Vytlačil Dalibor; Oponent práce: Betlachová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Tato diplomová práce se zabývá měřením zákaznické spokojenosti v autoservisu, jejím zobrazením a zpracováním pro zlepšení kvality služeb. Hlavním cílem je formulace doporučení pro jednatele autoservisu k implementaci celého ...
    • Analýza postavení malého podniku v zemědělském odvětví 

      Autor: Marie Linhartová; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Hrkal Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Má bakalářská práce posuzuje finanční zdraví soukromé farmy a vliv čerpání dotací při hospodaření konkrétního malého podniku na zemědělském trhu. Práce zahrnuje analýzu malého podniku v podmínkách Českého zemědělství včetně ...
    • Vyhodnocení zavedení inovačního produktu "Chytré auto" od T-mobile na trh 

      Autor: Monika Boháčová; Vedoucí práce: Pilík Michal; Oponent práce: Bejček Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Cílem diplomové práce je představení zavedení produktové inovace. Na praktickém příkladu inovačního produktu Chytré auto od společnosti T-Mobile je ukázáno, jak konkrétní společnost zaváděla produkt na trh a jakými fázemi ...
    • Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace 

      Autor: Gabriela Bajuszová; Vedoucí práce: Veber Jaromír; Oponent práce: Jarošová Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Tato diplomová práce analyzuje marketingovou strategie v Domě dětí a mládeže Praha 3 Ulita. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část představuje teoretické poznatky o neziskových organizacích, jejich ...
    • Optimalizace procesu řízení výrobní dokumentace ve vybrané společnosti. 

      Autor: Šárka Houdová; Vedoucí práce: Švecová Lenka; Oponent práce: Šulc Kryštof
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      V každé firmě probíhá řada procesů. Aby společnost byla úspěšná, musí přesně vědět, jaké typy procesů se v ní odehrávají a v jakém jsou stavu. Bez této znalosti nemůže být žádná firma dlouhodobě konkurenceschopná. Diplomová ...
    • Studie proveditelnosti založení food trucku s burgery 

      Autor: Konstantin Ivanov; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Šulc Kryštof
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Cílem této diplomové práce je provedení studie proveditelnosti food trucku s Burgery a vyhodnocení životaschopnosti projektu. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část zahrnuje v sobě základní ...
    • Efektivita mediální komunikace organizace 

      Autor: Martina Švajnerová; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Štička Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Cílem této bakalářské práce je zjištění efektivity mediální komunikace florbalového klubu FBC Slavia Praha. Jejím úkolem je porovnat teoretická východiska s reálně použitými postupy a doporučit organizaci návrhy na ...
    • Analýza systému odměňování ve společnosti 

      Autor: Veronika Chodilová; Vedoucí práce: Dvořáková Zuzana; Oponent práce: Švihlíková Svatava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalářská práce se zabývá tématem motivace k práci a odměňování zaměstnanců. Cílem práce je analyzovat systém odměňování zaměstnanců ve společnosti, jejich spokojenost a vliv odměňování na motivaci k práci. V teoretické ...
    • Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti 

      Autor: Kateřina Tomášová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Bilinská Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce pojednává o Pay per Click reklamách v rámci realitního trhu. Teoretická část poskytuje poznatky z online marketingového a komunikačního mixu, PPC reklam a jejich možnostech inzerování. Praktická část se ...
    • Příprava projektu stěhování firmy do nových prostor 

      Autor: Richard Dirbák; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Uličná Štěpánka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Předmětem práce je na základě vybraných metod projektového řízení zpracovat průběh konkrétního projektu, kterým je stěhování společnosti do nových kanceláří. Projekt se uskutečnil na jaře roku 2019 a v praktické části je ...