Zobrazují se záznamy 581-600 z 1302

    • Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci 

      Autor: Ilonna Borovec; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Baštář Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Bakalářská práce analyzuje problematiku získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti Invelt s.r.o. První částí práce je část teoretická, která charakterizuje problematiku obecně, popisuje doporučené metody a postupy a ...
    • Vnímání EET v ČR 

      Autor: Daniel Novotný; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Pošta Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Diplomová práce se zabývá zkoumáním a posouzením přínosů a problémů zavedení elektronické evidence tržeb. Teoretická část práce se zaměřuje na souvislosti spojené s elektronickou evidencí tržeb jako je daňový systém České ...
    • Inovace systému personální práce 

      Autor: Adéla Jetýlková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Siparau Silvie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Cílem práce je analyzovat současný stav personální práce ve vybraném podniku, určit problematické části a navrhnout inovativní řešení, které by přispělo ke zlepšení personální práce ve vybraném podniku. Teoretická část ...
    • Uvedení produktové inovace na trh 

      Autor: Kateřina Černíková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Cílem diplomové práce je příprava a uvedení produktové inovace na trh v rámci seg-mentu terciálního vzdělávání včetně aplikace inovace ve vybrané vzdělávacím zařízení. Hlavním přínosem práce je analýza současného stavu, ...
    • Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci 

      Autor: Ludmila Veselá; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalářská práce se zabývá tématem získáváním a výběrem zaměstnanců ve vybrané společnosti. Cílem práce je analyzovat proces získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané organizaci, posoudit uplatňované postupy a navrhnout ...
    • Personální marketing firem a preference mladých lidí při výběru zaměstnání 

      Autor: Daniela Krejsová; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalářská práce zkoumá nástroje personálního marketingu vybraných firem s cílem posoudit jejich schopnost oslovit a přilákat mladé lidi podle jejich preferencí při výběru zaměstnání. Teoretická část vychází z odborné ...
    • Marketing vybrané neziskové organizace 

      Autor: Lucie Šimůnková; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ...
    • Mystery Shopping ve vybraném odvětví 

      Autor: Karolina Šebánková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Cílem bakalářské práce je zhodnocení poskytovaných služeb v hotelnictví pomocí metody Mystery Shopping. Dílčím cílem je zhodnocení současného stavu segmentu ekohotelů v Praze. Podle zjištěných nedostatků pomocí metody ...
    • Návrh komunikační kampaně pro vybranou organizaci 

      Autor: Lucie Zelená; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Kargerová Diana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá sportovním marketingem a využitím nástrojů komunikace v rámci komunikační kampaně. Cílem této práce je analýza současného stavu komunikační strategie a vytvoření návrhu nové marketingové kampaně. ...
    • Projekt zefektivnění procesů v oddělení RMA internetového obchodu 

      Autor: Tomáš Koudelka; Vedoucí práce: Švecová Lenka; Oponent práce: Opletalová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Diplomová práce mapuje současnou situaci ve vybrané společnosti a je součástí reálného projektu, který byl vypracován pro interní účely internetového obchodu. Cílem diplomové práce je návrh zefektivnění procesů oddělení ...
    • Implementace vybraných technik Kaizen v konkrétní společnosti 

      Autor: Štěpán Omelka; Vedoucí práce: Švecová Lenka; Oponent práce: Kostelencová Kristýna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalářská práce je zaměřena na implementaci vybraných technik Kaizen ve vybraném podniku a popis jejich účinností. Teoretická část práce obsahuje souhrnný popis předem zvolených principů, které vybraná společnost využívá, ...
    • Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech 

      Autor: Gabriela Srbková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Šimonová Klára
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalářská práce srovnává využití on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech automobilového a strojírenského průmyslu s cílem analyzovat využívání těchto nástrojů ve vztahu k potenciálním uchazečům ...
    • Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theodora 

      Autor: Nikola Korychová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Macháčková Eliška
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Cílem bakalářské práce na téma Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theo-dora je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně Kavárny pana Theodora. ...
    • Hodnocení vybraných personálních procesů Ministerstva obrany České republiky 

      Autor: Nicole Cicvárková; Vedoucí práce: Dvořáková Zuzana; Oponent práce: Heršic Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Diplomová práce se zabývá hodnocením vybraných personálních procesů u civilních zaměstnanců Ministerstva obrany České republiky. Cílem diplomové práce je zhodnotit vybrané personální procesy, identifikovat jejich přednosti ...
    • Optimalizace věrnostního programu BENU lékárny 

      Autor: Kristýna Doskočilová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Macourek Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Úvod: Věrnostní program BENU lékárny je sice mezi zákazníky lékáren populární a je dobře strukturován, ale lidé mají s jeho užíváním opakující se komplikace. Cíl: Cílem diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků s ...
    • Optimalizace výrobního procesu ve společnosti Siemens s.r.o. 

      Autor: Jan Čada; Vedoucí práce: Švecová Lenka; Oponent práce: Uličná Štěpánka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Diplomová práce pojednává o optimalizaci konkrétního výrobního procesu produkující součásti elektromotorů ve společnosti Siemens s.r.o. Cílem je analýza současného stavu a navržení opatření, které vede k odstranění časových ...
    • Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané společnosti 

      Autor: Petr Kříž; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Uličná Štěpánka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Diplomová práce se zabývá inovací produktu a strategií umístění na trhu. Cílem práce je navrhnout řešení inovace produktu vybraného podniku a následně vytvořit strategii pro umístění produktu na trh. V rámci inovace se ...
    • Influencer marketing na českém a slovenském trhu 

      Autor: Dominika Dragúňová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Pilík Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Tato diplomová práce pojednává o fenoménu influencer marketingu a jeho využití jako nástroj marketingu. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu na českém a slovenskám trhu, porovnat jej s globálními ...
    • Porovnání péče o zaměstnance ve vybraných společnostech 

      Autor: Ludmila Hejlová; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Bakalářská práce zkoumá péči o zaměstnance ve dvou vybraných společnostech s cílem posoudit a porovnat uplatňované přístupy, určit možné problémy a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část shrnuje východiska povinné a ...
    • Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci 

      Autor: Barbora Vokrouhlíková; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vzdělávacích institucí. První část práce je věnována teoretickým východiskům marketingu, marketingové komunikaci a jejích specifik na poli vzdělávacích institucí. ...