Návrh cenové strategie při uvedení inovace na trh
Pricing Strategy for Launching Innovation o the Market
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Mandukhai Hejkalová
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Jarolím Martin
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem diplomové práce je zpracovat návrh cenové strategie při uvedení inovativního produktu na trh. Návrh se zaměřuje na volbu nejvhodnější koncové ceny produktu s cílem maximalizovat podíl na trhu. Pro tyto návrhy byla aplikovaná cenová analýza Conjoint a cenová analýza Van Westendorp. Součástí diplomové práce byl marketingový výzkum určený pro 25 kardiochirurgů a intervenčních kardiologů s cílem získat data pro stanovení preferenční ceny. Dále byla hodnocena znalost ceny produktů na trhu, vnímaná přidaná hodnota produktu a revenue index. The aim of this thesis is to elaborate a price strategy proposal when launching an innovative product on the market. The proposal focuses on choosing the most appropriate end price for the product to maximize market share. Conjoint price analysis and Van Westendorp price analysis were applied to these proposals. The diploma thesis included marketing research designed for 25 cardiac surgeons and interventional cardiologists to obtain data for preferential prices. Furthermore, the price of products on the market, the added value of the product and the revenue index were evaluated.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [905]