Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Analysis of the marketing strategy of a selected nonprofit organization
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Gabriela Bajuszová
Vedoucí práce
Veber Jaromír
Oponent práce
Jarošová Kateřina
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce analyzuje marketingovou strategie v Domě dětí a mládeže Praha 3 Ulita. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část představuje teoretické poznatky o neziskových organizacích, jejich typech a vymezení, dále se práce zaměřuje na marketing v neziskovém sektoru a analýzu SWOT. Praktická část práce představuje organizaci DDM Praha 3 Ulita a zabývá se vytvořením marketingového mixu této organizace. Výzkum byl proveden pomocí SWOT analýzy, dotazníkového šetření a mikrocensu. Tyto metody byly vyhodnoceny a na jejich základě byly podány návrhy na zlepšení efektivity marketingu v DDM Ulita Praha 3. This thesis analyzes marketing strategy in the Children and Youth Center (CYC) Prague 3 Ulita. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first part introduces theoretical knowledge about non-profit organizations, their definitions and types. The thesis also focuses on marketing in the non-profit sector and SWOT analysis. The practical part presents the CYC Prague 3 Ulita and deals with the creation of marketing mix of this organization. The research was based on of SWOT analysis, questionnaire survey and microcensus. These methods were evaluated and on their basis suggestions were made to improve marketing efficiency in the CYC Ulita Praga 3.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [842]