ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Internetový influencer jako nástroj marketingu

Online Influencer Marketing

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jessica Slavíková
Vedoucí práce
Uličná Štěpánka
Oponent práce
Hanzlík Radek
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá influencery a jejich využitím jako nástroj marketingu. Cílem práce je vyhodnocení, jak správně influencer marketing využívat v praxi, a informace jaké influencery v České republice vůbec máme. Nejprve je v práci představena oblast "kla-sického" marketingu, do kterého spadá i působení influencerů. Dá-le je představen online marketing, a jak doba internetu mění kla-sický marketing. Na závěr teoretické části je představen samotný influencer marketing, co přesně to znamená, kdo vlastně influen-cer je a jak zapadá do marketingu. Tato práce by měla poskytnout čtenáři přehled Influencerů v České republice a firmám by měla být nápomocná při výběru influencerů pro jejich spolupráci. Dále je v práci doporučeno, jak by se měl správně influencer marketing využívat a jaké problémy by vás, jako firmu či influencera, mohli čekat ve spolupráci. V praktické části je představena kampaň pro společnost Vodafone. Jedná se o analýzu spolupráce společnosti Vodafone, kterou nám představí Tereza Bernardová a Jakub Vosta-tek, s agenturou RENEGÃDZ zastupující influencery. Na základě té-to analýzy, ve které jsou shrnuté výhody, nevýhody, rizika a be-nefity influencer marketingu, jsou v závěru práce doporučení, jak by měly spolupráce probíhat.
 
This bachelor thesis deals with influencers and their use as a marketing tool. The aim of the thesis is to evaluate how to use influencer marketing in practise and which influencers we cur-rently have in the Czech Republic. First of all, the area of "classical" marketing, which includes the influence of influenc-ers, is introduced. Furthermore, online marketing is introduced, and how the time of the internet changes classical marketing. At the end of the theoretic part, influencer marketing itself is in-troduced, what exactly does it mean, who is influencer and how does it fit into marketing. This thesis should provide the reader with an overview of influencers in the Czech Republic and should help the companies with selection of influencers for their col-laboration. Furthermore, thesis contains recommendations of how influencer marketing should be used and also some ordinarily problems, that could happen in cooperation with influencers. The practical part introduces the campaign for Vodafone. It is an analysis of Vodafone's cooperation, which will be presented to us by Tereza Bernardová and Jakub Vostatek, with the RENEGÃDZ agency representing influencers. Based on this analysis, which summariz-es the advantages, disadvantages, risks and benefits of influenc-er marketing, there are recommendations at the end of the thesis on how the cooperation should take place.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82407
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.071Mb)
PRILOHA (577.7Kb)
POSUDEK (855.8Kb)
POSUDEK (700.3Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Influenceři a online marketing na sociálních sítích 

    Autor: Tereza Neubergová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
    Tato bakalářská práce se věnuje online marketingu, sociálním sítím a influencerům. V teoretické části je popsána marketingová komunikace, nástroje a výhody online marketingu, sociální sítě, influenceři a jejich dělení, ...
  • Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu 

    Autor: Nikola Korychová; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Nováková Lenka
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
    Tato diplomová práce pojednává o influencer marketingu a jeho využití jako marke-tingový nástroj. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu di-vize dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé, vyhodnotit ...
  • Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o. 

    Autor: Romana Klimentová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Nováková Lenka
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
    Tato bakalářská práce se věnuje influencer marketingu a influencerům jako takovým. V teoretické části je popsáno téma influencer marketing, jeho cíle a nástroje, dále je definován pojem influencer marketing, ke kterému ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV