Prohlížení Bakalářské práce - 13139 dle názvu
Zobrazují se záznamy 49-68 z 435
-
Daemon pro vstupní zařízení pro CAVE
; Vedoucí práce: Trávníček Zdeněk; Oponent práce: Berka Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Datový sklad OLAP
; Vedoucí práce: Jirkovský Vojtěch; Oponent práce: Valenta Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Definice workflow pomocí BPMN knihovny
; Vedoucí práce: Šebek Jiří; Oponent práce: Tomášek Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-10)Bakalářská práce se zabývá problematikou návrhu a modelování workflow procesu a jejich integrace do logiky aplikace. Workflow procesy jsou vytvořeny v souladu s Business Process Model and Notation (BPMN) 2.0 standardem a ... -
Dema pro výuku herního vývoje - herní fyzika
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Fyzika je běžným problémem současných her. Pokud byste se však průměrného hráče zeptali na jednoduchou otázku, jak vlastně ta fyzika ve hře funguje, odpověď by nejspíše hledal těžko. S odpovědí na tuto otázku pomáhá tato ... -
Demonstrační aplikace pro zařízení flystick
; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Detekce spamu na sociálních sítích
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Macík Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06) -
Development of games for users with visual impairment
; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Kordík Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-09)Bakalářská práce se zabývá analýzou a implementací mobilní aplikace, která umožňuje zrakově postiženým lidem hrát šachy na svém smartphonu. Ovládání aplikace se provádí pomocí speciálních gest a text-to-speech enginu pro ... -
Digitální reprezentace interiérů budov pro osoby se zrakovým postižením
; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Pro osoby se zrakovým postižením (ZP) je výhodné studovat prostředí před jeho návštěvou. Pro tuto skupinu je důležité získat prostorové znalosti, tzv. kognitivní mapu, aby se mohly efektivně a samostatně orientovat. Prvním ... -
Distribuční kanál multimediálního obsahu formou hry
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Poláček Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06) -
Distribuované aplikace s více obrazovými výstupy
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Distribuovaný přehrávač videa
; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
Distribuované systémy pro práci s multimediálním obsahem, jejichž hlavní výhodou je možnost rozdělit jednu úlohu mezi několik zdrojů, nachází uplatnění ve vzdělávacích institucích, v reklamě, ve vizuálním umění a mnoha ... -
Dynamický sněhový povrch
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Práce, jejíž cílem je implementovat metodu akumulace sněhu na dynamických objektech v realném čase. Každý objekt má svou akumulační texturu, ve které se uchovává výška sněhu. Hlavní novou technikou představené v této metodě ... -
Editace obrazu v gradientní oblasti
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Jamriška Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Editor geometrie v systému VRUT
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Tato práce se zabývá implementací modulu na úpravu geometrie do softwaru VRUT a obecným využitím a funkcionality softwaru VRUT. Mimo jiné ale zkoumá i jiné softwary podobných typů na úpravu geometrie a zabývá se rozdíly v ... -
Editor person
; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-10) -
Editor pro vizualizaci interiérů bytů
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Danihelka Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Editor silniční sítě v systému Virtual Reality Universal Toolkit
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Tato práce má za cíl implementovat editor silničního grafu do již existujícího systému VRUT. Diskutuje oddělení simulační a editační vrstvy. Cílem této práce je navrhnout vhodný modul do modulárního systému VRUT, který ... -
Editor virtuálních světů
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Tato práce se zabývá procedurálním generováním terénů. Cílem práce je prozkoumat funkčnost a využití fraktálů, šumů a jim podobných algoritmů v počítačové grafice. Je doprovázená editorem s uživatelským rozhraním, který ... -
Edukativní počítačová hra
; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Kubík Aleš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)The main aim of this thesis is to develop game mechanics for an educational game project targeted at children aged 10-15, focusing on internet safety, awareness of scams, and cyberbullying. The game is fundamentally ... -
EDUX - personalizace UI
; Vedoucí práce: Kadlec Tomáš; Oponent práce: Bařinka Lukáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)