Dynamický sněhový povrch
Dynamic snow surface
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Dominik Dinh
Vedoucí práce
Sloup Jaroslav
Oponent práce
Felkel Petr
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce, jejíž cílem je implementovat metodu akumulace sněhu na dynamických objektech v realném čase. Každý objekt má svou akumulační texturu, ve které se uchovává výška sněhu. Hlavní novou technikou představené v této metodě je použití geometry shaderu. Work implementing real-time snow accumulation methods allowing for dynamic interactive scenes. Each object has it's own accumulation buffer attached in a form of texture. Main idea is using occlusion renders to determine surface exposure to snow and then using programmable geometry shader to map from occlusion renders to the unique bound accumulation buffers;
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [435]