Prohlížení Bakalářské práce - 13139 dle názvu
Zobrazují se záznamy 297-316 z 435
-
Rozšířená realita s využitím 360 panoramat
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Tato bakalářská práce pojednává o využití mobilních knihoven pro rozšířenou realitu při zobrazování 360° panoramat Langweilova papírového modelu Staré Prahy z 19. století. V úvodní analýze jsou nejdříve rozebrány dostupné ... -
Rozšíření Drupalu o správu hostingových služeb
; Vedoucí práce: Kopecký Jan; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Rozšíření mobilního klienta restauračního systému CashBob pro OS Android
; Vedoucí práce: Komárek Martin; Oponent práce: Strnad Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Rozšíření open-source e-commerce systému za účelem jeho pronájmu
; Vedoucí práce: Kopecký Jan; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Řemeslná hra se zaměřením na ekonomiku
; Vedoucí práce: Havlík Tomáš; Oponent práce: Kučera Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Cílem semestrálního projektu je navrhnout craftovací hru s důrazem na systém virtuální ekonomiky. -
Řešení zobecněných n-hráčových her typu poslední stojící muž s praktickou implementací zjednodušené hry Ultimátní Válečnícy: Kmenový Rachot
; Vedoucí práce: Milec David; Oponent práce: Mrkos Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Tato práce se zabývá strategiemi v obecných truelech. V první části rozebírá typy truelů a dosavadní zjištěné informace o nich. Nejprve probírá uniformní truely a následně také jejich zobecnění na gruely. v druhé části pak ... -
Řízení scénické infrastruktury
; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Hybler Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Řízení světelného řetězu
; Vedoucí práce: Hybler Jakub; Oponent práce: Berka Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Sada výukových nástrojů pro kurz herního vývoje
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)Při vytváření výukových her, či nástrojů, chceme dosáhnout co největšího nejvyššího výsledku výuky. Zároveň chceme minimalizovat rušivé elementy ve hře a nástrojích, které mohou snížit výukový potenciál použitých materiálů. ... -
Semi-automatický 2D anotátor architektonických prvků
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Lukáč Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06) -
Serverová část aplikace pro zpracování videa
; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Hák Josef
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem serverové části aplikace pro zpracování videa, která je zodpovědná za nalezení přechodů mezi scénami. Seznamuje čtenáře se současně používanými technologiemi v oblasti kódování a ... -
Simulace herní umělé inteligence
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Téměř každá dnešní hra obsahuje nějaký druh simulace umělé inteligence. Jednou z nejpoužívanějších je simulace umělé inteligence nehráčských postav. Tyto simulace jsou o vytváření algoritmů, díky nimž mohou tyto postavy ... -
Simulace řídicího algoritmu systému DIRC
; Vedoucí práce: Šusta Richard; Oponent práce: Slavíček Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Simulace zatmění měsíce
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Vaňko Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Simulace zvětrávání hornin
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)Tato bakalářská práce pojednává o simulacích zvětrávání v rámci počítačové grafiky a současně navrhuje implementaci aplikace, která umožňuje simulaci zvětrávání skal. Aplikace umožňující automatickou generaci věrohodných ... -
Sledování paprsku v réalném čase v Unity
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení. -
Sledování paprsku v réalném čase v Unity
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení. -
Sledování paprsku v réalném čase v Unreal Enginu
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)Cílem této práce je otestovat, vyhodnotit a přednést schopnosti implementace ray tracingu v Unreal Enginu. Čtenáři jsou představeny základní principy technologie Sledování Paprsků v Reálném Čase, spolu s efekty založenými ... -
Sledování reálných objektů ve virtuální realitě
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kučera Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)Předmětem této práce je zkoumání způsobů využití rozpoznávání a sledování barevně odlišených předmětů pomocí hloubkové kamery pro VR aplikace. V práci jsem využil hloubkovou kameru Microsoft Kinect v2 a Azure Kinect a ... -
Služba pro publikování videa na webu
; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)