Now showing items 275-294 of 884

    • Management znalostí jako součást znalostního a inovačního managementu ve vybraném podniku 

      Author: Kateřina Čermáková; Supervisor: Zadražilová Dana; Opponent: Hubka Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Diplomová práce se zabývá managementem znalostí jako součástí znalostního a inovačního managementu. Cílem práce bylo poskytnout analýzu současného stavu a určit návrhy pro zlepšení řízení znalostí a podporu inovací ve ...
    • Manažer v prostředí mezinárodní firmy, podnikající v ČR 

      Author: Hučík Petr; Supervisor: Kukliš Igor; Opponent: Antušák Emil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13)
    • Manažerské styly používané současnými manažery středních firem v České republice a v Mexiku a jejich úspěšnost 

      Author: Třísková Kateřina; Supervisor: Švábenická Kateřina; Opponent: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-14)
    • Manažerské styly používané současnými manažery v ČR a jejich úspěšnost 

      Author: Boková Tereza; Supervisor: Švábenická Kateřina; Opponent: Šafránková Jana Marie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-07)
    • Mapování procesu Label Booking a jeho redesign v hangáru Czech Airlines Technics, a.s. 

      Author: Burýová Lenka; Supervisor: Uličná Štěpánka; Opponent: Vytlačil Dalibor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-08)
      Diplomová práce analyzuje proces Label Booking v letecké společnosti, a navrhuje jeho redesign. Pozornost je kladena na mapu procesu Label Booking, jeho následné doporučení na redesign a návrh na zlepšení procesu. Diplomová ...
    • Marketingová analýza Resortu Dolní Morava / Hotelu Vista 

      Author: Michálková Simona; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-30)
    • Marketingová analýza společnosti ATD Elektronik s.r.o. 

      Author: Kadlecová Lenka; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingová analýza ve firmě Matas Kolín 

      Author: Fabián Filip; Supervisor: Horová Olga; Opponent: Krause Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13)
    • Marketingová komunikace mBank se studenty v ČR 

      Author: Lhotková Kristýna; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15)
    • Marketingová komunikace vybrané firmy - Hamleys 

      Author: Jílek Jan; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Zavadil Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-19)
      Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační nástroje firmy Hamleys, jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení v rámci komunikačního mixu, které může firma Hamleys implementovat do svého plánování. Teoretická ...
    • Marketingová strategie pro start-up projekt 

      Author: Procházková Šárka; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Voráčková Karolína
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie pro vstup nové společnosti na trh. Přínosem diplomové práce je využití nastavené marketingové strategie v praxi. Přestože společnost již byla založena na jaře 2017, ...
    • Marketingová strategie RTI v Plzni 

      Author: Bozděch Jan; Supervisor: Horová Olga; Opponent: Vaníček Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15)
    • Marketingová strategie vybraného průmyslového podniku 

      Author: Radová Veronika; Supervisor: Johnová Radka; Opponent: Zárybnická Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Cílem této diplomové práce je analýza, vyhodnocení a doporučení marketingové strategie vybrané společnosti. Záměrem této práce je rovněž navrhnout vylepšení postupů, aby bylo možné se včas vyvarovat chyb, případně včas a ...
    • Marketingové aktivity vybraných mobilních operátorů v České Republice 

      Author: Včeláková Marie; Supervisor: Horová Olga; Opponent: Surynek Alois
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-02)
    • Marketingový a komunikační mix města Dačice 

      Author: Škorpíková Lucie; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Veber Jaromír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Diplomová práce "Marketingový a komunikační mix města Dačice" se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu s důrazem na komunikaci ve městě Dačice. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska vztahující ...
    • Marketingový komunikační mix vybraného projektu 

      Author: Nováková Karolína; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Hanzlík Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-18)
      Náplní této diplomové práce je analýza současného komunikačního mixu, na základě, které je vytvořena nová komunikační strategie pro sportovně zaměřený projekt JSMEINLINE. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy ...
    • Marketingový plán ,,piva Linie ",vyráběného v jihlavském pivovaru 

      Author: Mokrá Monika; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Prokop Jaromír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Marketingový plán dámského zeštihlujícího studia 

      Author: Vernerová Daniela; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Matoušů Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)
      Diplomová práce "Marketingový plán dámského zeštíhlujícího studia" se zaměřuje na celý proces marketingového plánování. Cílem této diplomové práce bylo vytvoření marketingového plánu pro dámské zeštíhlující studio. Nejprve ...
    • Marketingový plán organizace 

      Author: Skvrnová Lucie; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Stránská Karolína
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-21)
      Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky ohledně marketingového plánování a tvorbě marketingového plánu. V praktické části byl vytvořen marketingový plán pro vybranou organizaci. Po provedení příslušných analýz ...
    • Marketingový plán podniku 

      Author: Jelínek Marek; Supervisor: Vaniš Ladislav; Opponent: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)