Browsing Diplomové práce - 32116 by Title
Now showing items 275-294 of 884
-
Management znalostí jako součást znalostního a inovačního managementu ve vybraném podniku
; Supervisor: Zadražilová Dana; Opponent: Hubka Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)Diplomová práce se zabývá managementem znalostí jako součástí znalostního a inovačního managementu. Cílem práce bylo poskytnout analýzu současného stavu a určit návrhy pro zlepšení řízení znalostí a podporu inovací ve ... -
Manažer v prostředí mezinárodní firmy, podnikající v ČR
; Supervisor: Kukliš Igor; Opponent: Antušák Emil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13) -
Manažerské styly používané současnými manažery středních firem v České republice a v Mexiku a jejich úspěšnost
; Supervisor: Švábenická Kateřina; Opponent: Tureckiová Michaela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-14) -
Manažerské styly používané současnými manažery v ČR a jejich úspěšnost
; Supervisor: Švábenická Kateřina; Opponent: Šafránková Jana Marie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-07) -
Mapování procesu Label Booking a jeho redesign v hangáru Czech Airlines Technics, a.s.
; Supervisor: Uličná Štěpánka; Opponent: Vytlačil Dalibor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-08)Diplomová práce analyzuje proces Label Booking v letecké společnosti, a navrhuje jeho redesign. Pozornost je kladena na mapu procesu Label Booking, jeho následné doporučení na redesign a návrh na zlepšení procesu. Diplomová ... -
Marketingová analýza Resortu Dolní Morava / Hotelu Vista
; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Kukliš Igor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-30) -
Marketingová analýza společnosti ATD Elektronik s.r.o.
; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21) -
Marketingová analýza ve firmě Matas Kolín
; Supervisor: Horová Olga; Opponent: Krause Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13) -
Marketingová komunikace mBank se studenty v ČR
; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15) -
Marketingová komunikace vybrané firmy - Hamleys
; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Zavadil Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-19)Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační nástroje firmy Hamleys, jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení v rámci komunikačního mixu, které může firma Hamleys implementovat do svého plánování. Teoretická ... -
Marketingová strategie pro start-up projekt
; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Voráčková Karolína
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie pro vstup nové společnosti na trh. Přínosem diplomové práce je využití nastavené marketingové strategie v praxi. Přestože společnost již byla založena na jaře 2017, ... -
Marketingová strategie RTI v Plzni
; Supervisor: Horová Olga; Opponent: Vaníček Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15) -
Marketingová strategie vybraného průmyslového podniku
; Supervisor: Johnová Radka; Opponent: Zárybnická Jana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)Cílem této diplomové práce je analýza, vyhodnocení a doporučení marketingové strategie vybrané společnosti. Záměrem této práce je rovněž navrhnout vylepšení postupů, aby bylo možné se včas vyvarovat chyb, případně včas a ... -
Marketingové aktivity vybraných mobilních operátorů v České Republice
; Supervisor: Horová Olga; Opponent: Surynek Alois
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-02) -
Marketingový a komunikační mix města Dačice
; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Veber Jaromír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Diplomová práce "Marketingový a komunikační mix města Dačice" se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu s důrazem na komunikaci ve městě Dačice. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska vztahující ... -
Marketingový komunikační mix vybraného projektu
; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Hanzlík Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-18)Náplní této diplomové práce je analýza současného komunikačního mixu, na základě, které je vytvořena nová komunikační strategie pro sportovně zaměřený projekt JSMEINLINE. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy ... -
Marketingový plán ,,piva Linie ",vyráběného v jihlavském pivovaru
; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Prokop Jaromír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Marketingový plán dámského zeštihlujícího studia
; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Matoušů Hana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)Diplomová práce "Marketingový plán dámského zeštíhlujícího studia" se zaměřuje na celý proces marketingového plánování. Cílem této diplomové práce bylo vytvoření marketingového plánu pro dámské zeštíhlující studio. Nejprve ... -
Marketingový plán organizace
; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Stránská Karolína
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-21)Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky ohledně marketingového plánování a tvorbě marketingového plánu. V praktické části byl vytvořen marketingový plán pro vybranou organizaci. Po provedení příslušných analýz ... -
Marketingový plán podniku
; Supervisor: Vaniš Ladislav; Opponent: Kukliš Igor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)