Zobrazují se záznamy 332-351 z 842

    • Nakupovanie 4.0: schopnosti a zručnosti nákupcov 

      Autor: Ján Sopóci; Vedoucí práce: Vašek Jan; Oponent práce: Zrník Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
      Nakupovanie 4.0 prináša nové inovačné riešenia pre oblasť verejného obstarávania. Cieľom tejto diplomovej práce je overiť znalosti nákupcov vo verejnom obstarávaní ohľadne technológií a princípov v rámci konceptu Nakupovanie ...
    • Náborový a adaptační proces v technologické společnosti 

      Autor: Adéla Vlková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)
      Obsahem této diplomové práce je průzkum současného stavu náboru a adaptace zaměstnanců ve vybrané technologické společnosti s cílem najít příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část definuje náborový ...
    • Návrh a implementace informačního systému pro výrobní podnik z oblasti dřevostaveb a dřevařského průmyslu 

      Autor: Barda Lukáš; Vedoucí práce: Kaiser Jiří; Oponent práce: Vaníček Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-29)
    • Návrh a tvorba informačního systému pro občanské sdružení Země lidí 

      Autor: Timiopulos Nikos; Vedoucí práce: Kaiser Jiří; Oponent práce: Vaníček Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-19)
    • Návrh a vývoj softwarové aplikace pro zprostředkovatele služeb 

      Autor: Jedlička Tomáš; Vedoucí práce: Kaiser Jiří; Oponent práce: Brdek Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-29)
      Cílem práce je analýza podniku. Identifikace problémových procesů a následná tvorba návrhu informačního systému, který by objevené problémy eliminoval. Na základě tohoto návrhu pak implementace dílčích části systému pro ...
    • Návrh aplikácie vybraných nástrojov manažérstva kvality v spoločnosti Anselmi & CS.r.l. 

      Autor: Stachová Miroslava; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Surynek Alois
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-07-09)
    • Návrh architektury pro ukládání a sdílení informací v prostředí Microsoft SharePoint 

      Autor: Kulhánek Miroslav; Vedoucí práce: Kaiser Jiří; Oponent práce: Nývlt Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-08)
    • Návrh cenové strategie při uvedení inovace na trh 

      Autor: Mandukhai Hejkalová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Jarolím Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Cílem diplomové práce je zpracovat návrh cenové strategie při uvedení inovativního produktu na trh. Návrh se zaměřuje na volbu nejvhodnější koncové ceny produktu s cílem maximalizovat podíl na trhu. Pro tyto návrhy byla ...
    • Návrh datového skladu a metody dolování dat aplikované na oblast cestovního ruchu 

      Autor: Zítko Jindřich; Vedoucí práce: Kaiser Jiří; Oponent práce: Vaníček Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13)
    • Návrh hodnotenia inovačného projektu vybraného podniku 

      Autor: Marek Baručák; Vedoucí práce: Antošová Gabriela; Oponent práce: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Cieľom diplomovej práce je zhodnotiť úspešnosť inovačného projektu tvorby interné-ho app storu v spoločnosti XY. V práci je vypracovaný posudok súčasného stavu pro-jektu, jeho výsledkov a aktuálneho postavenia v rámci ...
    • Návrh implementace strategie pro řízení inovací v konkrétním podniku 

      Autor: Mouchová Věra; Vedoucí práce: Švecová Lenka; Oponent práce: Mráček Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Cílem této diplomové práce je analýza strategie pro řízení inovací a návrh její implementace. Práce vytváří teoretickou základnu znalostí řízení inovací v oblasti inovačního prostředí, strategie řízení inovací v kontextu ...
    • Návrh informačního systému obce 

      Autor: Vaněk Petr; Vedoucí práce: Vaníček Tomáš; Oponent práce: Kaiser Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14)
    • Návrh komunikační kampaně pro personální agenturu 

      Autor: Sofie Hanusová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-21)
      Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro personální agenturu XY, která se zaměřuje na akvizici technických odborníků. V rámci této kampaně je zohledňováno zadání personální agentury XY, která si ...
    • Návrh komunikační strategie pro ESN Česká republika 

      Autor: Šedivá Barbora; Vedoucí práce: Bíla Jiří; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-30)
    • Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik 

      Autor: Eva Chaloupková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Diplomová práce se zabývá vybraným kosmetickým salonem a jeho komuni-kačními aktivitami. Hlavním předmětem této diplomové práce je analýza sou-časného stavu komunikačních aktivit salonu a návrh komunikační kampaně, která ...
    • Návrh komunikační strategie ve stavební firmě 

      Autor: Tomáš Beran; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Vaněček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-09)
      Cílem diplomové práce je návrh komunikační strategie pro vybranou stavební firmu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou definovány základní teoretické pojmy, které jsou nezbytné pro ...
    • Návrh komunikační strategie vybrané organizace působící na B2B trzích 

      Autor: Hudíková Jana; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Havlová Milena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-04-19)
      Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikační strategie. Cílem práce je vytvořit návrh komunikační strategie malého podniku působícího na B2B trzích, který doposud komunikační strategii neměl. Podkladem ...
    • Návrh konceptu marketingové komunikace pro vzdělávací agenturu G8M8 Great Mate 

      Autor: Holemářová Lenka; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-23)
    • Návrh marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu 

      Autor: Daniel Patera; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)
      Cílem diplomové práce je zhodnotit stav současné marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu a navrhnout doporučení ke zlepšení jednotlivých marketingových činností. V teoretické části jsou vymezeny ...
    • Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh 

      Autor: Richard Ramisch; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Vaněček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)
      Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii se zaměřením na ital-ský trh pro zavedení nového uměleckého produktu na trh společnosti Shardart, s. r. o., která se specializuje na výrobu unikátních broušených ...