Zobrazují se záznamy 112-131 z 884

    • Employer branding a HR marketing ve společnosti ManpowerGroup 

      Autor: Gabriela Koděrová; Vedoucí práce: Dvořáková Zuzana; Oponent práce: Makovská Nikola
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky zaměstnavatele z pohledu zaměstnanců společnosti ManpowerGroup. Cílem práce je analyzovat úroveň využití základních přístupů strategického marketingu v procesu budování značky ...
    • Employer branding a personální marketing 

      Autor: Tereza Lačíková; Vedoucí práce: Dvořáková Zuzana; Oponent práce: Kužílek Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení nápravných opatření určených ke zlepšení employer brandingu. Teoretická část diplomové práce obsahuje souhrnný popis pojmů týkajících se značky zaměstnavatele, personálních ...
    • Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh 

      Autor: Palma Daniel; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Matějů Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Diplomová práce se zabývá využitím komunikačních nástrojů, konkrétně oblasti event marketingu při zavedení nového výrobku na trh. Cílem diplomové práce je návrh uvedení nového výrobku společnosti adidas ČR, při využití ...
    • Event marketingová strategie vybraného podniku 

      Autor: Klára Havelková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a ...
    • Event marketingový plán prémiového produktu společnosti. 

      Autor: Mesteková Sylva; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Dudová Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-17)
      Diplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky ...
    • Externí strategická analýza pro vybranou společnost 

      Autor: Bobek Ondřej; Vedoucí práce: Molnár Zdeněk; Oponent práce: Měšťanová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Externí strategická analýza projektu Seniorportal 

      Autor: Špičková Petra; Vedoucí práce: Kukliš Igor; Oponent práce: Molnár Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Faktory ovlivňující rozvoj startupů 

      Autor: Cyril Holub; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Zadražilová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)
      Tato práce hledá ve zkušenostech, chování a fungování úspěšných českých firem klíčové principy, kterými se tyto firmy a jejich lídři řídí. Zjištěné principy, faktory úspěchu, jsou porovnány s principy protežovanými v ...
    • Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů 

      Autor: David Zahrádka; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Cílem diplomové práce je popsat faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů na trhu a navrhnout strategii pro společnost T-MAPY při zavádění nového pro-duktu na trh. V teoretické části budou nejprve tyto faktory ...
    • Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů v bankovnictví 

      Autor: Veronika Šebová; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Diplomová práce se zabývá faktory, které pozitivně či negativně ovlivňují inovace. Cílem této diplomové práce je identifikace klíčových faktorů, které ovlivňují úspěch a neúspěch inovace v podniku Česká spořitelna. První ...
    • Faktory úspěchu neziskové organizace 

      Autor: Chotová Monika; Vedoucí práce: Šafránková Jana Marie; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-04)
      Diplomová práce "Faktory úspěchu neziskové organizace" je věnována oblasti neziskového sektoru. Cílem práce je analýza faktorů úspěšnosti neziskové organizace a zhodnocení konkrétní státní příspěvkové organizace z hlediska ...
    • Financování MHD, Finanční analýza Dopravního podniku hl. m. Prahy 

      Autor: Máchová Tereza; Vedoucí práce: Mackenzie Iveta; Oponent práce: Čámská Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-19)
    • Financování minicipalit & nemovitostní financování 

      Autor: Marková Monika; Vedoucí práce: Brůna Karel; Oponent práce: Měšťanová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-08)
    • Finanční analýza 2JCP a.s. 

      Autor: Barák Lukáš; Vedoucí práce: Čámská Dagmar; Oponent práce: Krause Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15)
    • Finanční analýza a mezipodnikové srovnání společnosti Vrabec a Vrabec s.r.o. 

      Autor: Vrabec Lukáš; Vedoucí práce: Scholleová Hana; Oponent práce: Beran Theodor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-09)
    • Finanční analýza akciové společnosti Lovochemie 

      Autor: Švajda Marek; Vedoucí práce: Čámská Dagmar; Oponent práce: Krause Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13)
    • Finanční analýza firem působících v dopravě 

      Autor: Kadlecová Lenka; Vedoucí práce: Mackenzie Iveta; Oponent práce: Čámská Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Finanční analýza firem působících v segmentu zemědělství v koncernu Agrofert - oblast Čechy 

      Autor: Chvojková Lenka; Vedoucí práce: Mackenzie Iveta; Oponent práce: Čámská Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-12)
      Diplomová práce, Finanční analýza firem působících v segmentu zemědělství v koncernu Agrofert - oblast Čechy, se zabývá analýzou ekonomických výsledků. Konkrétními zkoumanými společnostmi jsou Cerea a.s., ZZN Pelhřimov ...
    • Finanční analýza firem působících v segmentu zemědělství v koncernu Agrofert - oblast Morava 

      Autor: Káhnová Helena; Vedoucí práce: Mackenzie Iveta; Oponent práce: Čámská Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-13)
      Tématem diplomové práce je finanční analýza firem působících v segmentu zemědělství v koncernu AGROFERT - oblast Morava. Věnuje se analýze ekonomických ukazatelů tří vybraných společností AFEED, a.s., ZERA, a.s. a OSEVA, ...
    • Finanční analýza firmy Arcadis Bohemiaplan s.r.o. 

      Autor: Jenýš Pavel; Vedoucí práce: Čámská Dagmar; Oponent práce: Krause Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-29)