ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • View Item
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Employer branding a HR marketing ve společnosti ManpowerGroup

Employer branding and HR marketing in ManpowerGroup company

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Gabriela Koděrová
Supervisor
Dvořáková Zuzana
Opponent
Makovská Nikola
Study program
Projektové řízení inovací
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií
Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky zaměstnavatele z pohledu zaměstnanců společnosti ManpowerGroup. Cílem práce je analyzovat úroveň využití základních přístupů strategického marketingu v procesu budování značky zaměstnavatele. Přínosem je analýza značky zaměstnavatele na trhu, vycházející z veřejně dostupných databází a vlastního dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti. Závěrem práce shrnuje praktická doporučení na využití HR marketingové strategie, která má za cíl pozitivně ovlivnit vnímání společnosti ze strany zaměstnanců.
 
This master thesis aims at the perception of the employer's brand from the perspective of em-ployees of ManpowerGroup. The aim of this work is to analyze the level of use of basic approaches to strategic marketing in the process of building the employer's brand. The benefit is the analysis of the employer's brand on the market, based on publicly available databases and questionnaire survey among company's employees. At the end the thesis summarizes the practical recommendations for the use of HR marketing strategy, which might lead to positive influence of perception of the com-pany's brand by employees.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/89624
View/Open
PLNY_TEXT (1.645Mb)
PRILOHA (114.1Kb)
POSUDEK (732.1Kb)
POSUDEK (793.2Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [692]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV