Prohlížení Bakalářské práce - 13139 dle názvu
Zobrazují se záznamy 97-116 z 435
-
Hodnocení výkonu hráče - metodika a implementace
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Předmětem práce je analýza možností hodnocení akcí hráče v počítačových hrách a implementace modulu, který by byl schopen hráči takové hodnocení poskytnout jako zpětnou vazbu. Práce nejprve rozebírá analýzu předchozího ... -
Hodnocení výkonu hráče ve strategických hrách
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)V této práci rozebírám důležitost hodnocení výkonu hráče a zpětnou vazbu ve videohrách. Prozkoumávám hodnocení výkonu v různých hrách a žánrech. Také popisuji design a implementaci auto battle hry, která byla vytvořena pro ... -
Hra pro více hráčů s využitím jejich lokace pro operační systém Android
; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Kubr Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)Tato práce se zabývá vývojem hry pro operační systém Android. Hra je určena pro více hráčů a využívá jejich polohu. Součástí práce je analýza problematiky a vybraných existujících titulů. Po zhodnocení technických nástrojů ... -
Hra ve VRML
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Ghais Kamil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Hráč hry Logik učený z příkladů
; Vedoucí práce: Franc Vojtěch; Oponent práce: Čech Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato práce se zabývá použitím algoritmů posilovaného učení pro vytvoření strojo-vého hráče hry Logik. Za tímto účelem je navržen simulátor hry Logik, který pra-cuje se symbolickým i grafickým vstupem. Simulátor je použit ... -
Hudební hra ve virtuální realitě
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sporka Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)V této práci popisuji vývoj hry PaintPong pro virtuální realitu, jejíž hlavní mechachanika je založená na odrážení barevných kuliček do rytmu a obarvení co největší části okolí. Kuličky se chovají různými způsoby podle své ... -
Hudební sekvencer s aplikací generativního umění
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Žikovský Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Implementace algoritmu doporučování multimediálního obsahu
; Vedoucí práce: Čepek Miroslav; Oponent práce: Buk Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Implementace sledování cest v rozhraní Vulkan
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Tato práce obsahuje přehled základních technik sledování paprsků spolu s popisem struktury Vulkan API a ukazuje jak za jejích pomoci vytvořit program pro sledování paprsků. Vztahující se implementace je postavena od základu ... -
Implementace vlakového simulátoru
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Práce se zabývá návrhem a implemen-tací aplikace pro simulaci jízdy vlakové soupravy po trati s jednoduchou i složi-tější topologií. Součástí je rovněž nástroj pro vytváření tratí odpovídající normám. -
Implementace zobrazovacího řetězce pomocí GPGPU technik
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato bakalářská práce implementuje jednoduchý zobrazovací řetězec pomocí technik obecných výpočtů na moderních grafických procesorech. Implementace v technologii CUDA se soustředí na efektivní paralelní rasterizaci ... -
Implementace zobrazovacího systému v jazyce Rust
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Vulkan je dnes de-facto štandardom pre otvorené mnoho-platformové vykresľovanie grafiky v reálnom čase. Vývojári môžu vďaka Vulkanu naplno využiť silu grafických kariet na mnohých platformách vďaka jeho jednotnému dizajnu. ... -
Implementační rozdíly ve vývoji IS při použití bezschémové a relační databáze
; Vedoucí práce: Kákona Martin; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Informační portál
; Vedoucí práce: Jelínek Ivan; Oponent práce: Bureš Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Informační portál města Stříbra
; Vedoucí práce: Malinský Radek; Oponent práce: Kuchař Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Informační portál pro vozíčkáře
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sporka Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Informační systém kina
; Vedoucí práce: Válek František; Oponent práce: Danihelka Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Informační systém pro archeologický výzkum
; Vedoucí práce: Bureš Miroslav; Oponent práce: Balík Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Informační systém pro cestovní agenturu
; Vedoucí práce: Jelínek Ivan; Oponent práce: Kuchař Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Informační systém pro fotbalový klub
; Vedoucí práce: Malinský Radek; Oponent práce: Hapalová Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)