Zobrazují se záznamy 261-280 z 303

    • Využití cloudových technologií v podnikání 

      Autor: Jaroslav Jakl; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Andres Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití cloudových technologií v podnikovém kontextu. Hlavním cílem je analyzovat odpovědi z dotazníku, vyhodnotit hypotézy a poskytnout doporučení pro řešení případných problémů spojených ...
    • Využití software MediaWiki pro interní informační systém 

      Autor: Jiří Baňka; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Andres Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití softwaru MediaWiki pro interní informační systém a jeho částečnou automatizaci. Teoretická část se týká obecné problematiky a vývoje softwaru MediaWiki, kladů i záporů, uživatelského ...
    • Vliv mystery shoppingu na pracovní výkon ve vybrané společnosti 

      Autor: Tereza Trunčíková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá tématem mystery shoppingu ve vybrané společnosti s cílem prozkoumat a posoudit jeho vliv na výkon pracovníků, určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodné změny ve využívání mystery ...
    • Potenciál využívání home office ve vybraném podniku 

      Autor: Jakub Vaněk; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Ostapenko Galina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá možností využití práce z domova jako běžného standardu pro pracovníky THP ve vybraném podniku. První teoretická část práce je zaměřena na teoretické definice práce z domova a možnosti jejího ...
    • Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu 

      Autor: Ladislav Dlask; Vedoucí práce: Mervart Michal; Oponent práce: Šeráková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)
      Cílem bakalářské práce je analyzovat fungování marketingu v automobilovém koncernu Volkswagen Group na evropském trhu, případně navrhnout zlepšení v určitých oblastech marketingové komunikace. Práce se dále zaměřuje na ...
    • Public relations hokejového týmu Sparta Praha 

      Autor: David Vořechovský; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-07)
      Bakalářská práce se zabývá Public Relations s cílem analyzovat public relations hokejového týmu Sparta Praha se zaměřením na fanoušky. V teoretické části jsou definovaná public relations, dále je popsána historie, východiska ...
    • Benefity a péče o zaměstnance v organizaci 

      Autor: Michaela Vamberová; Vedoucí práce: Chmielová Dalajková Iveta; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-07)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spokojenosti s poskytovanými za-městnaneckými benefity ve společnosti XYZ s. r. o. Cílem bakalářské práce je zhodnotit stávající systém zaměstnaneckých benefitů ve společnosti ...
    • Komunikace vybraného podniku na sociálních sítích 

      Autor: Daniel Kylar; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci marketingové komunikace vybrané značky v online prostředí. Hlavním cílem je identifikovat a pochopit potřeby a preference cílové skupiny značky, zhodnotit efektivitu ...
    • Návrh komunikační kampaně vybrané technologické firmy 

      Autor: Yuliia Barska; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)
      Práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro technologickou firmu specializující se na poskytování služeb v oblasti řízení IT služeb, řízení IT provozu, integrovaného řízení rizik a řízení služeb zákazníkům. Cílem práce ...
    • Návrh komunikační kampaně v digitálním prostředí 

      Autor: Tereza Mershonová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-02)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně. Cílem bakalářské práce je návrh komunikační kampaně startupu v digitálním prostředí. Teoretická část práce nabízí souhrn relevantních teoretických poznatků, získaných ...
    • Generace Z: kulturní hodnoty a přístup k práci v multikulturním prostředí. 

      Autor: Petr Plass; Vedoucí práce: Ostapenko Galina; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-02)
      Tato bakalářská práce se snaží prozkoumat hodnoty a postoje generace Z (Gen Z) k práci a životu ve čtyřech odlišných zemích: České republice, Francii, Německu a Mexiku. S využitím pečlivě navrženého souboru 16 otázek si ...
    • Internetový prodej osobních automobilů 

      Autor: Michal Míka; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Mládek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení trendů v oblasti internetového prodeje osobních automobilů. S rostoucím významem online prostředí v obchodě a spotřebitelském chování v automobilovém průmyslu je ...
    • Návrh aplikace a bussines plánu pro sdílenou mobilitu 

      Autor: Martin Výšek; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Andres Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem aplikace a business plánu pro sdílenou mobilitu, což je rychle se rozvíjející odvětví dopravy, které reaguje na rostoucí potřebu ekologičtějších a efektivnějších řešení v městských ...
    • Slaďování osobního, školního a pracovního života studentů středních odborných škol v Praze 

      Autor: Valerie Kotrčová; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou slaďování osobního, školního a pracovního života u studentů středních odborných škol v Praze s cílem prozkoumat potřeby a podmínky slaďování, posoudit spokojenost a preference ...
    • HR marketing ve stavební společnosti zaměřený na studenty 

      Autor: Sára Dalecká; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Bakalářská práce se zabývá tématem HR marketingu ve stavební společnosti se zaměřením na studenty. Cílem je prozkoumat využití HR marketingu ve vybrané stavební společnosti se zaměřením na zaměstnávání studentů, posoudit ...
    • Internetový prodej osobních automobilů 

      Autor: Tobiáš Forejt; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Mládek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Cílem mé práce je porovnat tradiční metody prodeje s moderními internetovými přístupy a posoudit jejich ekonomické přínosy a potenciální rizika. Ve své práci jsem provedl průzkum mezi prodejci a potenciálními kupci, aby ...
    • Optimalizace SEO pro zvýšení výkonnosti společnosti 

      Autor: Matúš Ondruššek; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Bakalářská práce je zaměřena na problematiku optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Práce se zabývá tím, jak stránku přizpůsobit technicky a obsahově. Práce popisuje, jak pracovat s klíčovými slovy v obsahu a v ...
    • Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu 

      Autor: Eliška Došková; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému ...
    • Zpracování dat a nástroje Business Intelligence v týmu datové kvality 

      Autor: Kilián Malý; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Kaiser Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Práce se zaměřuje na řešení zpracování dat a využití metod Business Intelligence v týmu Datové kvality v jedné z největších bank v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části ...
    • Návrh intranetu pro vybranou firmu 

      Autor: Iaroslav Mitiaev; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Andres Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vnitrofiremního prostředí intranet pro vybranou firmu v prostředí Microsoft SharePoint. Teoretická část seznámí s problematikou ICT a především intranetu. Jsou rozebrány výhody jeho ...