HR marketing ve stavební společnosti zaměřený na studenty
HR Marketing in the Construction Company Aimed at Students
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Sára Dalecká
Vedoucí práce
Šikýř Martin
Oponent práce
Tomešková Kateřina
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíObhájeno
2024-06-03Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá tématem HR marketingu ve stavební společnosti se zaměřením na studenty. Cílem je prozkoumat využití HR marketingu ve vybrané stavební společnosti se zaměřením na zaměstnávání studentů, posoudit stávající stav a určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část se zabývá HR marketingem a zaměstnáváním studentů. Praktická část představuje vybranou společnost a řeší metodiku šetření mezi studenty a personálními manažery ve společnosti Metrostav a.s. Výsledkem jsou návrhy na zlepšení využití HR marketingu. The bachelor's thesis deals with the topic of HR marketing in a construction company with a focus on students. The aim is to investigate the use of HR marketing in a selected construction company with a focus on student employment, to assess the current situation and identify possible opportunities for improvement and propose appropriate solutions. The theoretical part deals with HR marketing and student employment. The practical part introduces the selected company and addresses the methodology of the survey among students and HR managers at Metrostav a.s. This results in suggestions for improvement.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [303]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...