Komunikace vybraného podniku na sociálních sítích
Communication of a Selected Company on Social Networks
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Daniel Kylar
Vedoucí práce
Sadílek Tomáš
Oponent práce
Knihová Ladislava
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci marketingové komunikace vybrané značky v online prostředí. Hlavním cílem je identifikovat a pochopit potřeby a preference cílové skupiny značky, zhodnotit efektivitu současné komunikační strategie a navrhnout návrhy na její zlepšení. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a koncepty související s marketingovou komunikací, komunikačním mixem, online marketingem, sociálními médii a obsahovou strategií. V praktické části je provedena situační analýza zkoumané značky, jejího trhu, konkurence a cílových zákazníků. Na základě této analýzy jsou stanoveny silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby současné komunikační strategie značky. Dále jsou formulovány doporučení a návrhy pro zvýšení účinnosti a atraktivity komunikace značky v online prostředí. This bachelor thesis focuses on the analysis and optimization of marketing communication of a selected brand in the online environment. The main objective is to identify and understand the needs and preferences of the brand's target group, evaluate the effectiveness of the current communication strategy and propose suggestions for its improvement. The theoretical part de-fines basic terms and concepts related to marketing communication, communication mix, online marketing, social media and content strategy. In the practical part, a situational analysis of the studied brand, its market, competitors and target customers is conducted. Based on this analysis, the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the current brand communication strategy are identified. Furthermore, recommendations and suggestions for increasing the effectiveness and attractiveness of the brand communication in the online environment are formulated.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [303]