Internetový prodej osobních automobilů
Internet Sales of Passenger Cars
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tobiáš Forejt
Vedoucí práce
Bronec Oldřich
Oponent práce
Mládek Jan
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíObhájeno
2024-06-03Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem mé práce je porovnat tradiční metody prodeje s moderními internetovými přístupy a posoudit jejich ekonomické přínosy a potenciální rizika. Ve své práci jsem provedl průzkum mezi prodejci a potenciálními kupci, aby bylo možné tyto metody lépe pochopit a vyhodnotit. Práce je strukturovaná do tří hlavních částí. V teoretické části popisuji obecné principy distribuce a prodeje automobilů, včetně specifik internetového prodeje, jeho výhod a rizik. Metodická část se věnuje případové studii vybraného prodejce, analyzuji zde jeho zkušenosti s implementací internetového prodeje a identifikuji hlavní problémy, s nimiž se setkal. V praktické části navrhuji konkrétní nástroje a metody pro efektivní internetový prodej, popisuji postup jejich implementace a hodnotím ekonomické i operativní dopady této inovace. The aim of my thesis is to compare traditional sales methods with modern internet approaches and to assess their economic benefits and potential risks. In my work, I conducted a survey among sellers and potential buyers to better understand and evaluate these methods. The thesis is structured into three main parts. In the theoretical part, I describe the general principles of distribution and sales of cars, including the specifics of internet sales, its advantages, and risks. The methodological part is devoted to a case study of a selected dealer, where I analyze his experiences with the implementation of internet sales and identify the main problems he encountered. In the practical part, I propose specific tools and methods for effective internet sales, describe the process of their implementation, and evaluate the economic and operational impacts of this innovation.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [369]