Optimalizace SEO pro zvýšení výkonnosti společnosti
SEO Optimization to Increase Company Performance
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Matúš Ondruššek
Vedoucí práce
Sadílek Tomáš
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíObhájeno
2024-06-03Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Práce se zabývá tím, jak stránku přizpůsobit technicky a obsahově. Práce popisuje, jak pracovat s klíčovými slovy v obsahu a v rámci celé struktury webu pro dosažení správné optimalizace a maximálních výsledků. V první části práce jsou definovány jednotlivé technické a obsahové SEO parametry a SEO jako disciplína v kontextu online marketingu, i ve spojení s PPC kampaněmi. Pro pochopení SEO jako takového práce také popisuje fungování vyhledávačů a zkoumá pojmy procházení a indexace webu. Druhá část práce vychází z první teoretické části, kterou formou SEO auditu zasazuje do praktického využití a ukazuje, jak k optimalizaci stránky přistupovat a jak ji provádět v praxi. Cílem práce je zhodnotit web vybrané společnosti v celkovém kontextu SEO (SEO audit), a navrhnout plán optimalizace. This bachelor's thesis focuses on the optimization of websites for search engines. It explores how to technically and content-wise adapt a website. The thesis describes how to work with keywords in content and throughout the website's structure to achieve proper optimization and maximum results. In the first part, it details various technical and content SEO parameters and establishes SEO as a discipline within online marketing, linking it to PPC campaigns. It also explains how search engines function and examines the concepts of web crawling and indexing. The second part builds on the theoretical foundation from the first part, applying it practically through an SEO audit to demonstrate how to approach and implement website optimization in practice.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [303]