Public relations hokejového týmu Sparta Praha
Public Relations of the Sparta Prague Hockey Team
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
David Vořechovský
Vedoucí práce
Švihlíková Svatava
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá Public Relations s cílem analyzovat public relations hokejového týmu Sparta Praha se zaměřením na fanoušky. V teoretické části jsou definovaná public relations, dále je popsána historie, východiska public relations jako veřejné mínění, image a corporate identity, následně interní a externí public relations, public relations jako součást marketingového mixu, používané nástroje a na závěr jsou popsána public relations v oblasti sportu. V praktické části je nejprve představen hokejový tým Sparta Praha a poté následuje analýza používaných nástrojů public relations se zaměřením na fanoušky, součástí je dotazníkové šetření a rozhovor. Na závěr jsou uvedena doporučení ke zlepšení. The bachelor thesis deals with Public Relations with the aim of analyzing the public relations of the Sparta Prague hockey team with a focus on the fans. The theoretical part defines public relations, then describes the history, background of public relations as public opinion, image and corporate identity, then internal and external public relations, public relations as part of the marketing mix, the tools used and finally public relations in the field of sport are described. In the practical part, the Sparta Prague hockey team is first introduced, followed by an analysis of the public relations tools used with a focus on fans, including a questionnaire survey and interview. Finally, recommendations for improvement are given.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [311]