Browsing katedra počítačové grafiky a interakce by Title
Now showing items 1-20 of 869
-
2D kreslení na papír ve virtuální realitě
; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Cílem této bakalářské práce je navrhnout a prototypovat interakční techniky, které by připomínaly tvorbu domů Langweilova modelu Prahy a následně je zakomponovat do již existujícího virtuálního zážitku jménem \uv{Tvorba ... -
2D kreslení na papír ve virtuální realitě
; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)Tato práce se zabývá analýzou a možným implementováním metod digitálního malování v rámci virtuální reality za účelem vytvořit virtuálně realistický zážitek připomínající tvorbu domů Langweilova modelu. Je poskytnut přehled ... -
3D komposer pro světelný design
; Supervisor: Berka Roman; Opponent: Hybler Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
3D logická hra
; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato práce se zabývá analýzou herních principů 3D logických počítačových her. Zejména logických her, které mění herní prostředí. Na základě této analýzy byla navržena 3D logická hra z pohledu první osoby a její design a ... -
3D logická hra z pohledu první osoby
; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Tato práce se zabývá analýzou herních principů logických her, analýzou celkového procesu návrhu levelů a modulárních komponent, k čemu slouží a jak se vytváří, a jmenuje dvě modelovací techniky. Na základě této analýzy ... -
3D model budovy NTK v Dejvicích
; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Ghais Kamil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
3D model budovy pro hru ve VRML
; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Ghais Kamil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
3D model lidské hlavy
; Supervisor: Kunc Ladislav; Opponent: Danihelka Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
3D modelář interiérů pro tablety
; Supervisor: Hapala Michal; Opponent: Sporka Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
3D modelování z hrubých vektorových skic
; Supervisor: Sýkora Daniel; Opponent: Dvorožňák Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)Tato práce se zabývá vylepšením digitálního kreslícího nástroje Monster Mash, s důrazem na začlenění algoritmu pro zjednodušení skic a algoritmu pro deformaci As-Rigid-As-Possible (ARAP). Algoritmus pro zjednodušení skic, ... -
3D rekonstrukce podzemí Koněpruských jeskyní
; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Dušková Elena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
3D rekonstrukce z Google street view
; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Sýkora Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30) -
3D stereo animace
; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Dušková Elena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
3D stereo animace
; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Dušková Elena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
3D tahová strategická hra
; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)Tato práce se zabývá vývojem tahové strategické počítačové hry. Skládá se především z herního návrhu, implementace herní logiky a tvorby modulárních komponent. -
3D úniková hra
; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)Tento projekt se zaměřuje na analýzu principů herního designu, procesu vytváření her a využití modulárních komponentů. Hra bude úniková hra s téma zaměřené na školní předměty jako matematika, fyzika a chemie s cílem hráče ... -
A cross-platform text messaging mobile application
; Supervisor: Šedivý Jan; Opponent: Klíma Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Adaptace budovatelské strategie ve virtuální realitě
; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)Tato práce se zabývá adaptací budovatelské strategie ve VR. Zaměřuje se na to, jak uskutečnit takovou hru ve VR a plně využít všeho, co nám tato platforma dovoluje. Pro průzkum této problematiky zkoumá jak již existující ... -
Adaptace UI založena na emocích uživatele
; Supervisor: Šebek Jiří; Opponent: Balata Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-20)Bakalářská práce se zabývá úlohou vytvoření knihovny pro Android, která umožní přizpůsobení ozdobení rozhraní aplikace v závislosti na emocích uživa-tele. Návrh počítá s oběma stranami: uživatelem, náladu kteréhož má za ... -
Adaptive Global Visibility Sampling
(Association for Computing Machinery (ACM), 2009)In this paper we propose a global visibility algorithm which computes from-region visibility for all view cells simultaneously in a progressive manner. We cast rays to sample visibility interactions and use the information ...