Zobrazují se záznamy 88-107 z 815

    • Cloudové systémy v praxi 

      Autor: Peisar Jakub; Vedoucí práce: Medvecký Michal; Oponent práce: Votava Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Context Sensitive Navigation in Hospitals 

      Autor: Balata, Jan; Macík, Miroslav; Míkovec, Zdeněk
      (Czech Technical University in Prague, 2013)
      In this paper we introduce an in-hospital navigation system suitable for motor impaired, visually impaired and elderly people. GPS localisation and WiFi triangulation are often not suitable in indoor environments due to ...
    • Čtečka dokumentů (zdrojů) pro portál nový Vokabulář webový 

      Autor: Vitha Jan; Vedoucí práce: Pokorný Vladimír; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací čtečky literárních zdrojů na portálu Vokabulář webový. Návrh byl řešený s cílem co největší uživatelské přívětivosti a intuitivního ovládání. Výsledkem této práce je nová ...
    • Daemon pro vstupní zařízení pro CAVE 

      Autor: Karaffová Markéta; Vedoucí práce: Trávníček Zdeněk; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Databáze e-mailů pro velké objemy 

      Autor: Bařina Tomáš; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Šoule Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Datové struktury pro interpolaci osvětlovací funkce v prostoru 

      Autor: Karlík Ondřej; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Datové struktury pro vrhání paprsku na mobilních zařízeních s OS Android 

      Autor: Langr Jan; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
      Cílem této práce je nastudovat algoritmy umožňující rychlé vykreslování scén pomocí metody sledování paprsku a algoritmy pro rychlou stavbu akceleračních datových struktur, které by umožnily vykreslování dynamických scén ...
    • Datové struktury pro vrhání paprsku na mobilních zařízeních s OS Android 

      Autor: Langr Jan; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
    • Datový sklad OLAP 

      Autor: Kofroň Ondřej; Vedoucí práce: Jirkovský Vojtěch; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Decentralizovaný virtuální herní svět 

      Autor: Pošvic Petr; Vedoucí práce: Řimnáč Martin; Oponent práce: Špánek Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Definice workflow pomocí BPMN knihovny 

      Autor: Brichkova Evgeniya; Vedoucí práce: Šebek Jiří; Oponent práce: Tomášek Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-10)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou návrhu a modelování workflow procesu a jejich integrace do logiky aplikace. Workflow procesy jsou vytvořeny v souladu s Business Process Model and Notation (BPMN) 2.0 standardem a ...
    • Dema pro výuku herního vývoje - herní fyzika 

      Autor: Daniel Jiřík; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Fyzika je běžným problémem současných her. Pokud byste se však průměrného hráče zeptali na jednoduchou otázku, jak vlastně ta fyzika ve hře funguje, odpověď by nejspíše hledal těžko. S odpovědí na tuto otázku pomáhá tato ...
    • Demonstrační aplikace pro zařízení flystick 

      Autor: Bednář Matouš; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Design aplikace pro podporu výuky na dálku 

      Autor: Hoang Quoc Tran; Vedoucí práce: Palivcová Dominika; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Za účelem zmírnění rozdílů ve vzdělávání způsobené pandemií COVID-19, přešly školy v České republice (a po celém světě) na nekonvenční distanční výuku. I přes to, že distanční výuka umožnila zachovat většinu vzdělávacích ...
    • Detekce chyb v povrchové reprezentaci 

      Autor: Klusák Jan; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Detekce gest pro Android OS 

      Autor: Tunys Tomáš; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Jaroš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Detekce podvodných emailů v češtině 

      Autor: Listík Vít; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Bukovský Michal
      Aktuálně používané metody pro detekci phishingových emailů jsou většinou založené na seznamech podvodných odkazů. Cílem této práce je automaticky detekovat tyto emaily. Používané techniky byly zhodnoceny a rozhodovací ...
    • Detekce polohy v metru pomocí mobilního zařízení 

      Autor: Štajner Martin; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Balata Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Detekce spamu na sociálních sítích 

      Autor: Mukhametkaliyeva Aidana; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06)
    • Detekce škodlivého kódu ve webových aplikacích 

      Autor: Rejthar Edvard; Vedoucí práce: Medvecký Michal; Oponent práce: Macejko Peter
      Následující práce si klade za cíl zpracovat rešerši škodlivého kódu, který útočníci vkládají do napadených webových prezentací. Posléze navrhneme a implementujeme program, který bude schopný vyhledat ve skriptech webu ...