ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

2D kreslení na papír ve virtuální realitě

2D painting in VR

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Robert Papay
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Žára Jiří
Studijní obor
Počítačové hry a grafika
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá analýzou a možným implementováním metod digitálního malování v rámci virtuální reality za účelem vytvořit virtuálně realistický zážitek připomínající tvorbu domů Langweilova modelu. Je poskytnut přehled digitálního malování, analýza tvorby realistického virtuálního zážitku a je navržena možná implementace malování, řezání a dalších funkcionalit ve virtuální realitě se snahou udržet zážitek uvěřitelným. Je také poskytnut přehled a výsledky testování implementace v Unity. Tato práce navazuje na práci Bc. Lukáše Pospíšila s názvem Virtuální zážitek „Tvorba Langweilova modelu Prahy“.
 
This thesis focuses on analysing digital painting methods and their possible implementations in terms of virtual reality with the goal of creating a virtual realistic experience reminiscent of creating Langweil’s model of Prague. It provides an overview of digital painting, analysis on creating a realistic virtual experience and suggests how painting, cutting and other features could be implemented in virtual reality while keeping the experience immersive. It also provides an overview and test results of an implementation in Unity. This thesis builds on the work of Bc. Lukáš Pospíšil called VR experience: „Langweil Model of Prague Creation“.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101037
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (19.48Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (8.704Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (137.3Kb)
PRILOHA (110.4Kb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (40.07Mb)
PRILOHA (27.00Mb)
PRILOHA (114.6Kb)
POSUDEK (746.0Kb)
POSUDEK (651.8Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13139 [458]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV