Prohlížení katedra počítačové grafiky a interakce dle názvu
Zobrazují se záznamy 169-188 z 815
-
Generátor blesků pro kompositor Nuke
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-26)Cílem této práce je vytvoření fyzikálně založeného simulátoru blesků jakožto efektu k použití ve filmové postprodukci. Tato práce nejprve zkoumá fyzikální podstatu blesků a prezentuje existující metody pro simulaci jejich ... -
Generátor modelů budov a interiérů
; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Hybler Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Generátor tenkého klienta pro monitorování technologických procesů
; Vedoucí práce: Kouba Zdeněk; Oponent práce: Vlček Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Genesis - jádro herního enginu
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hapala Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Genesis - Tvorba "low-poly" modelů a animací
; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Lekovski Michael
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Georeferencovaná rozšířená realita
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Janovský Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)Tato práce popisuje vývoj mobilní aplikace s rozšířenou realitou využívající GPS lokalizaci. Aplikace načítá 3D scény v rámci scénáře vytvořeného editorem scén. Veškerá potřebná data si aplikace stahuje ze serveru. Aplikace ... -
Grafické knihovny pro operační systém Windows Mobile
; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Hapala Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Grafické uživatelské rozhraní pro adaptivní webovou aplikaci
; Vedoucí práce: Balík Martin; Oponent práce: Hapalová Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Grafický editor konečných automatů a kaskády
; Vedoucí práce: Kufner Josef; Oponent práce: Aubrecht Petr
Tato práce se zabývá návrhem a implementací dvou grafických editorů - editoru kaskády bloků a editoru stavových automatů Smalldb - oba realizované jako JavaScriptové pluginy postavené na frameworku jQuery, tedy čistě ... -
Grafický editor pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE 7 Batch API
; Vedoucí práce: Pechanec Jiří; Oponent práce: Černý Tomáš
Java Batch API, část specifikace Java EE 7, představuje jazyk k popisu dávkových úloh založený na XML, označovaný JSL. Úlohy definované JSL utváří struktury, jež si lze představit jako vývojové diagramy. Nedostupnost žádného ... -
Grafický editor pro vytváření 3D příběhů
; Vedoucí práce: Kubišta Jiří; Oponent práce: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)Tato práce se zabývá návrhem a implementací grafického editoru, pomocí kterého lze vytvářet digitální interaktivní 3D příběhy. Nejprve jsou analyzovány existující nástroje pro tvorbu interaktivních příběhů. Dále jsou ... -
Gramatika jazyka Oberon v nástroji Fika
; Vedoucí práce: Píše Michal; Oponent práce: Macek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Gramatika pro generování existující pražské architekruty
; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Dušková Elena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Granularní zvukový syntezátor
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Linda Martin
Cílem této práce je navržení vlastní techniky granulární syntézy a její implementace jako plugin použitelný v Digital Audio Workstation prostředí. Navržená technika umožňuje granulární syntézu zvuku za využití semi-náhodně ... -
GUI programu na opravu 3D modelů
; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Herní engine pro hry typu Minecraft
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)Tématem této bakalářské práce je generování a vykreslování herních prostředí pro hry podobným hře Minecraft. Pro tyto hry je specifický zdánlivě nekonečný procedurálně generovaný volumetrický svět, ve kterém se hráč může ... -
Hierarchie obalových těles pro podlouhlé objekty
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Meister Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Práce pojednává použití válců jako obalová tělesa při sledování paprsku pro různé typy scén obsahující podlouhlé objekty. Představuje způsob sjednocení obalových těles ve tvaru válce a zkoumá jejich výhody. Navrhnutá metoda ... -
Hlasem ovládaný grafický editor
; Vedoucí práce: Poláček Ondřej; Oponent práce: Sporka Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Hmatové modely pro seniory se zrakovým postižením
; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Rechtberger Václav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)Starší lidé s těžkým poškozením zraku často žijí v ústavních zařízeních poskytujících specializovanou péči. Tato skupina uživatelů má specifické potřeby, schopnosti a preference, především z hlediska orientace v prostoru, ... -
Hodnocení obsahu mediálních zpráv
; Vedoucí práce: Mařík Radek; Oponent práce: Drchal Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)Strojové učení je podobor umělé inteligence, který je možné využít pro zpracování přirozeného jazyka. Je to velmi mocný nástroj, díky kterému je možné zpracovávat slova i věty a mimo jiného reprezentovat jejich sentiment ...