Now showing items 192-211 of 869

    • Herní engine pro hry typu Minecraft 

      Author: Zdeněk Kolář; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
      Tématem této bakalářské práce je generování a vykreslování herních prostředí pro hry podobným hře Minecraft. Pro tyto hry je specifický zdánlivě nekonečný procedurálně generovaný volumetrický svět, ve kterém se hráč může ...
    • Hierarchie obalových těles pro podlouhlé objekty 

      Author: Emese Szabó; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Meister Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
      Práce pojednává použití válců jako obalová tělesa při sledování paprsku pro různé typy scén obsahující podlouhlé objekty. Představuje způsob sjednocení obalových těles ve tvaru válce a zkoumá jejich výhody. Navrhnutá metoda ...
    • Hlasem ovládaný grafický editor 

      Author: Chráska Pavel; Supervisor: Poláček Ondřej; Opponent: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Hmatové modely pro seniory se zrakovým postižením 

      Author: Dina Chernova; Supervisor: Macík Miroslav; Opponent: Rechtberger Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Starší lidé s těžkým poškozením zraku často žijí v ústavních zařízeních poskytujících specializovanou péči. Tato skupina uživatelů má specifické potřeby, schopnosti a preference, především z hlediska orientace v prostoru, ...
    • Hodnocení obsahu mediálních zpráv 

      Author: Ondřej Mézl; Supervisor: Mařík Radek; Opponent: Drchal Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)
      Strojové učení je podobor umělé inteligence, který je možné využít pro zpracování přirozeného jazyka. Je to velmi mocný nástroj, díky kterému je možné zpracovávat slova i věty a mimo jiného reprezentovat jejich sentiment ...
    • Hodnocení výkonu hráče - metodika a implementace 

      Author: Michal Pozník; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
      Předmětem práce je analýza možností hodnocení akcí hráče v počítačových hrách a implementace modulu, který by byl schopen hráči takové hodnocení poskytnout jako zpětnou vazbu. Práce nejprve rozebírá analýzu předchozího ...
    • Hodnocení výkonu hráče ve strategických hrách 

      Author: Lucie Rosenthalerová; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      V této práci rozebírám důležitost hodnocení výkonu hráče a zpětnou vazbu ve videohrách. Prozkoumávám hodnocení výkonu v různých hrách a žánrech. Také popisuji design a implementaci auto battle hry, která byla vytvořena pro ...
    • HRA - poznej kde na Zemi 

      Author: Stepan Manaenko; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-01-30)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vyvinout interaktivní webovou hru, která hráče vyzývá k určování polohy na 3D modelu Země na základě satelitních snímků. Aplikace, implementovaná pomocí moderních webových ...
    • Hra pro více hráčů s využitím jejich lokace pro operační systém Android 

      Author: Racek Matyáš; Supervisor: Klíma Martin; Opponent: Kubr Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Tato práce se zabývá vývojem hry pro operační systém Android. Hra je určena pro více hráčů a využívá jejich polohu. Součástí práce je analýza problematiky a vybraných existujících titulů. Po zhodnocení technických nástrojů ...
    • Hra ve VRML 

      Author: Moudrá Jana; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Ghais Kamil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Hráč hry Logik učený z příkladů 

      Author: Matěj Blažek; Supervisor: Franc Vojtěch; Opponent: Čech Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato práce se zabývá použitím algoritmů posilovaného učení pro vytvoření strojo-vého hráče hry Logik. Za tímto účelem je navržen simulátor hry Logik, který pra-cuje se symbolickým i grafickým vstupem. Simulátor je použit ...
    • Hudební hra ve virtuální realitě 

      Author: Isa Skořepů; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      V této práci popisuji vývoj hry PaintPong pro virtuální realitu, jejíž hlavní mechachanika je založená na odrážení barevných kuliček do rytmu a obarvení co největší části okolí. Kuličky se chovají různými způsoby podle své ...
    • Hudební sekvencer s aplikací generativního umění 

      Author: Potužáková Kateřina; Supervisor: Sporka Adam; Opponent: Žikovský Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Ilustrace pohybu mechanických součástí 

      Author: Štětovská Markéta; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Ilustrativní explodování 3D modelu 

      Author: Uher Jiří; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30)
    • Ilustrativní vizualizace primárního okruhu jaderné elektrárny 

      Author: Petr Brachaczek; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      V této diplomové práci řeším komplexní metody ilustračních technik pro zobrazení složitých objektů sestavených z mnoha částí. Kombinuji různé ilustrační techniky, dynamicky umisťované popisky komponent spolu s vhodným ...
    • Implementace algoritmu doporučování multimediálního obsahu 

      Author: Kubelová Jitka; Supervisor: Čepek Miroslav; Opponent: Buk Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Implementace experimentálního prostředí a analýza výstupních dat v projektu SEAGE 

      Author: Zmátlík Jan; Supervisor: Málek Richard; Opponent: Hejda Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Implementace mobilního klienta pro ERP systém Helios na platformě Android 

      Author: Nedoma Pavel; Supervisor: Náplava Pavel; Opponent: Vošahlík Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Implementace sledování cest v rozhraní Vulkan 

      Author: Matvii Bunin; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Káčerik Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
      Tato práce obsahuje přehled základních technik sledování paprsků spolu s popisem struktury Vulkan API a ukazuje jak za jejích pomoci vytvořit program pro sledování paprsků. Vztahující se implementace je postavena od základu ...