ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Adaptace budovatelské strategie ve virtuální realitě

Building strategy adaptation for Virtual Reality

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Veronika Petrova
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Žára Jiří
Studijní obor
Počítačové hry a grafika
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá adaptací budovatelské strategie ve VR. Zaměřuje se na to, jak uskutečnit takovou hru ve VR a plně využít všeho, co nám tato platforma dovoluje. Pro průzkum této problematiky zkoumá jak již existující budovatelské strategie na různých herních platformách, tak obecný přístup k implementaci aplikací a 3D uživatelských rozhraní ve VR.
 
This work deals with adaptation of building strategy in VR. It focuses on implementing said genre of video games in VR and tries to fully utilize everything the platform allows. For research of the presented issues this work inspects both existing building strategies on different platforms and the general approach to implementing applications and 3D user interfaces in VR.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/90015
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (24.72Mb)
PRILOHA (46Mb)
PRILOHA (41.56Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (41.70Mb)
PRILOHA (45Mb)
POSUDEK (658.9Kb)
POSUDEK (153.2Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13139 [452]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV