Now showing items 317-336 of 869

    • Logická 3D hra 

      Author: Petr Varga; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Tato práce analyzuje proces navrhování her, mechaniky logických her a vytváření modulárních komponent. Tuto analýzu následně použiji k navržení své vlastní hry a vytvoření této hry v Unity. Následně tuto hru otestuji.
    • Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem 

      Author: Aleksandr Murugov; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
      Cílem tohoto projektu bylo vytvoření logické hry z pohledu první osoby, kde hráč má schopnost ovládat jiné postavy pro řešení hádanek. Herní vývoj byl předcházen analýzou existujicích podobných her jako logické hry z pohledu ...
    • Logistický informační systém 

      Author: Grill Jiří; Supervisor: Malinský Radek; Opponent: Rudomilov Ilya
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Manipulátory pro editaci transformačních matic a skriptování v I3T 

      Author: Daniel Gruncl; Supervisor: Sloup Jaroslav; Opponent: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Cílem této práce je návrh manipulátorů interaktivní úpravy transformačních a projekčních matic a začlenění těchto manipulátorů do pro nástroj pro výuku transformací I3T. Návrh je učiněn na základě prostudování manipulátorů ...
    • Mapování obrazu na lidskou postavu 

      Author: Kruchňa Oldřich; Supervisor: Berka Roman; Opponent: Hybler Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Materiály v počítačové grafice 

      Author: Tomáš Cicvárek; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Téma této práce zahrnuje popis formátů používaných v real-time grafickém zobrazování herního enginu Unity a fotorealistického vykreslovacího softwaru Octane firmy Otoy, který slouží jako offline vykreslovací software ...
    • Metoda poloautomatického sestavení workflows pro experimenty vytěžování dat 

      Author: Bělohradský Jiří; Supervisor: Železný Filip; Opponent: García Garino Carlos
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Metody interakce s pokročilými plánovacími a rozvrhovacími systémy pro výrobu 

      Author: Martina Kopecká; Supervisor: Novák Antonín; Opponent: Mudra Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      Tato diplomová práce pojednává o problematice interakce v pokročilých plánovacích a rozvrhovacích systémech (tzv. APS). Ačkoli se ukazuje, že role uživatelů-plánovačů je nezastupitelná, podpora pro úlohy, které řeší, ...
    • Metody motivace veřejnosti k davovém sběru dat o přístupnosti 

      Author: Michaela Riganová; Supervisor: Balata Jan; Opponent: Vystrčil Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Dostatočné množstvo a vysoká kvalita dát zozbieraných užívateľmi sú kľúčové pre online platformy založené na davovom zbere. Preto je nevyhnutné definovať metódy motivácie, ktoré by prilákali širokú verejnosť a viedli ju k ...
    • Metody pro popis pohybu v počítačové animaci 

      Author: Březová Karolína; Supervisor: Berka Roman; Opponent: Bařinka Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)
      Tato práce shrnuje základní principy vybraných tanečních notací pro záznam pohybu, především Labanotation a Eshkol - Wachman Movement Notation, a analyzuje jejich možnosti. Také hodnotí software pro práci s notacemi a pro ...
    • Metody pro vrhání paprsku s hierarchiemi obálek na CPU 

      Author: Frantál Petr; Supervisor: Havran Vlastimil; Opponent: Meister Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)
      V této diplomové práci se zaměřujeme na možnosti stavby jedné z akceleračních struktur pro metodu sledování paprsku, hierarchie obálek, na CPU. Práce nejprve přináší úvod do problematiky a shrnutí používaných metod. Přinášíme ...
    • Metody rychlé stavby hierarchií obálek 

      Author: Meister Daniel; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Metody umělé inteligence pro hraní sběratelských karetních her 

      Author: Patrik Březina; Supervisor: Lisý Viliam; Opponent: Blaauwbroek Lasse
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Sběratelské karetní hry jsou populární hry, které lidi hrají nejen pro zábavu, ale i na profesionální úrovni. Představují řadu výzev pro implementaci umělých hráčů, mezi které patří nejistota způsobena náhodnými událostmi, ...
    • Měření povrchu BRDF s využitím LIGHTEC Minidiff V2 pro využití v programování her 

      Author: Lukáš Cezner; Supervisor: Havran Vlastimil; Opponent: Filip Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato práce se zabývá možností využití naměřených dat odrazivosti skutečných materiálů pro simulaci osvětlení povrchů v herních enginech Unity a Unreal Engine za účelem dosažení realistického vzhledu 3D objektů v počítačových ...
    • MigDb - formální specifikace 

      Author: Tarant Petr; Supervisor: Macek Ondřej; Opponent: Strnad Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Místní lokalizátor hledaných objektů 

      Author: Vít Neckář; Supervisor: Míkovec Zdeněk; Opponent: Klíma Matěj
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Tato práce analyzuje existující řešení pro lokalizaci ztracených nebo ukradených objektů denní potřeby a navrhuje vlastní řešení tohoto problému. Během rešerše mezi možnými uživateli byla nalezena možnost dalšího rozšíření ...
    • Mobilni aplikace pro podporu prodeje 

      Author: Zima Vratislav; Supervisor: Šedivý Jan; Opponent: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Mobilní a webová aplikace pro testování znalostí uživatelů 

      Author: Voráč Sebastian; Supervisor: Malý Ivo; Opponent: Balata Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Obsahem této bakalářské práce je návrh a implementace webové a mobilní aplikace určené k testování znalostí studentů. Webová aplikace umožňuje správu učitelů, předmětů, testových otázek a zobrazení výsledků ostrých testů ...
    • Mobilní Android aplikace pro řešení výukových úloh v systému EduARd 

      Author: Michaela Kubišová; Supervisor: Malý Ivo; Opponent: Berka Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
      Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvoriť mobilnú Android aplikáciu na riešenie výukových úloh v systéme EduARd. Aplikácia komunikuje so serverovou časťou systému EduARd, ktorá poskytuje definície úloh vo forme XML súborov ...
    • Mobilní aplikace na podporu výuky staročeštiny na platformě Windows 8 

      Author: Kopřiva Jakub; Supervisor: Klíma Martin; Opponent: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)