Now showing items 277-296 of 869

    • Jazyk pro definici uživatelského rozhraní 

      Author: Hotovec Michal; Supervisor: Barák Tomáš; Opponent: Sporka Adam
      Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafických uživatelských rozhraní. Soustředí se na tvorbu prostřednictvím deklarativních modelů, zejména pak na deklarativní jazyk QML. Zjištěné znalosti jsou využity při návrhu ...
    • Jazyk pro definici uživatelského rozhraní 

      Author: Hotovec Michal; Supervisor: Barák Tomáš; Opponent: Sporka Adam
      Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafických uživatelských rozhraní. Soustředí se na tvorbu prostřednictvím deklarativních modelů, zejména pak na deklarativní jazyk QML. Zjištěné znalosti jsou využity při návrhu ...
    • Jádro závodního simulátoru 

      Author: Vonásek Luboš; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Hapala Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Jednoduchá knihovna pro vrhání paprsků 

      Author: Loucký Radek; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Jídlo a pití ve virtuální realitě a jak může obohatit uživatelův zážitek 

      Author: Uršuľa Žákovská; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Hlavním cílem této práce je podívat se zblízka na jídlo a nápoje ve spojení s Virtuální realitou (VR). Jak dosáhnout tohoto propojení a jak to ovlivní náš celkový zážitek. Byl proveden rozbor dvou hlavních přístupů, fiktivní ...
    • Jmenné služby v operačních systémech 

      Author: Hašek Michal; Supervisor: Juřík Milan; Opponent: Trdlička Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Katalog fyzikálních a environmentálních profilů stavebních konstrukcí 

      Author: Žďára Tomáš; Supervisor: Klíma Martin; Opponent: Lupíšek Antonín
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Klasifikace pohybu na základě nasnímaných pohybových dat 

      Author: Strnad Václav; Supervisor: Berka Roman; Opponent: Sedláček David
      Prostudujte známé metodiky klasifikace pohybu a navrhněte vlastní způsob identifikace vybrané škály pohybů v sekvenci dat na vstupu. Při návrhu se inspirujte článkem, který je součástí zadání. Vlastní návrh ověřte implementací ...
    • Klasifikace pohybu na základě nasnímaných pohybových dat 

      Author: Strnad Václav; Supervisor: Berka Roman; Opponent: Sedláček David
      Prostudujte známé metodiky klasifikace pohybu a navrhněte vlastní způsob identifikace vybrané škály pohybů v sekvenci dat na vstupu. Při návrhu se inspirujte článkem, který je součástí zadání. Vlastní návrh ověřte implementací ...
    • Klávesnice ExtBrain pro Android 

      Author: Murin Radovan; Supervisor: Novotný Tomáš; Opponent: Vořechovský Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Klient-server aplikace pro ilustrativní explodování 3D modelů 

      Author: Samec Adam; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
      Tato bakalářská práce se zabývá úpravou existující desktopové aplikace pro ilustrativní explodování 3D modelu do podoby webové klient-server aplikace. Serverová část bude sloužit k ukládání klientem nahraných modelů, výpočtu ...
    • KLM pro webové stránky 

      Author: Brožek Lukáš; Supervisor: Hanzl Filip; Opponent: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Knihovna a čtení knih ve VR 

      Author: Veronika Shirochenkova; Supervisor: Žákovská Uršula; Opponent: Pavlovec Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tento projekt se zabývá analýzou a vývojem aplikace v Unity pro čtení knih ve virtuální realitě. Cílem projektu je vytvořit aplikaci, která bude mít všechny funkce elektronické knihy a zároveň přinese nové funkce, které ...
    • Knihovna architektonických prvků Prahy 

      Author: Pachtová Martina; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Dušková Elena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Knihovna funkcí odrazivosti povrchu 

      Author: Nekola Jiří; Supervisor: Havran Vlastimil; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Knihovna materiálů v Unity 

      Author: Fedor Timushev; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tento projekt se zabýval a popsal problematiku modelování vzhledu materiálů s důrazem na fyzikálně založené modely. Dotýká se také témat tvorby materiálů pomocí shader grafů, pomocí nichž byly vytvořeny specializované ...
    • Knihovna pro interakci v imersivních VR zařízeních 

      Author: Janda Martin; Supervisor: Berka Roman; Opponent: Trávníček Zdeněk
      Tato bakalářská práce se věnuje návrhu a implementaci knihovny pro ovládání imersivních VR zařízení pomocí gest. V práci je nejdřív uveden přehled vstupních zařízení, které se pro interakci v prostředí VR používají, dále ...
    • Knihovna pro katedru DCGI s webovým rozhraním 

      Author: Vyhnal Přemysl; Supervisor: Klíma Martin; Opponent: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Knihovna pro procedurální generování dlaždic v počítačových hrách 

      Author: Rudolf Líbal; Supervisor: Havlík Tomáš; Opponent: Kučera Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem této bakalářské práce je prozkoumat možný vývoj generování tzv. dlaždicových systémů v reálném čase. Implementace generátoru na základě návaznosti hranic kachlíků slouží jako podklad k průzkumu možností generace ...
    • Knihovna pro vrhání paprsků v OpenGL 

      Author: Kraus Petr; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Barák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)