Zobrazují se záznamy 260-279 z 815

    • Jazyk pro definici uživatelského rozhraní 

      Autor: Hotovec Michal; Vedoucí práce: Barák Tomáš; Oponent práce: Sporka Adam
      Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafických uživatelských rozhraní. Soustředí se na tvorbu prostřednictvím deklarativních modelů, zejména pak na deklarativní jazyk QML. Zjištěné znalosti jsou využity při návrhu ...
    • Jazyk pro definici uživatelského rozhraní 

      Autor: Hotovec Michal; Vedoucí práce: Barák Tomáš; Oponent práce: Sporka Adam
      Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafických uživatelských rozhraní. Soustředí se na tvorbu prostřednictvím deklarativních modelů, zejména pak na deklarativní jazyk QML. Zjištěné znalosti jsou využity při návrhu ...
    • Jádro závodního simulátoru 

      Autor: Vonásek Luboš; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hapala Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Jednoduchá knihovna pro vrhání paprsků 

      Autor: Loucký Radek; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Jídlo a pití ve virtuální realitě a jak může obohatit uživatelův zážitek 

      Autor: Uršuľa Žákovská; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Hlavním cílem této práce je podívat se zblízka na jídlo a nápoje ve spojení s Virtuální realitou (VR). Jak dosáhnout tohoto propojení a jak to ovlivní náš celkový zážitek. Byl proveden rozbor dvou hlavních přístupů, fiktivní ...
    • Jmenné služby v operačních systémech 

      Autor: Hašek Michal; Vedoucí práce: Juřík Milan; Oponent práce: Trdlička Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Katalog fyzikálních a environmentálních profilů stavebních konstrukcí 

      Autor: Žďára Tomáš; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Lupíšek Antonín
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Klasifikace pohybu na základě nasnímaných pohybových dat 

      Autor: Strnad Václav; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Sedláček David
      Prostudujte známé metodiky klasifikace pohybu a navrhněte vlastní způsob identifikace vybrané škály pohybů v sekvenci dat na vstupu. Při návrhu se inspirujte článkem, který je součástí zadání. Vlastní návrh ověřte implementací ...
    • Klasifikace pohybu na základě nasnímaných pohybových dat 

      Autor: Strnad Václav; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Sedláček David
      Prostudujte známé metodiky klasifikace pohybu a navrhněte vlastní způsob identifikace vybrané škály pohybů v sekvenci dat na vstupu. Při návrhu se inspirujte článkem, který je součástí zadání. Vlastní návrh ověřte implementací ...
    • Klávesnice ExtBrain pro Android 

      Autor: Murin Radovan; Vedoucí práce: Novotný Tomáš; Oponent práce: Vořechovský Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Klient-server aplikace pro ilustrativní explodování 3D modelů 

      Autor: Samec Adam; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
      Tato bakalářská práce se zabývá úpravou existující desktopové aplikace pro ilustrativní explodování 3D modelu do podoby webové klient-server aplikace. Serverová část bude sloužit k ukládání klientem nahraných modelů, výpočtu ...
    • KLM pro webové stránky 

      Autor: Brožek Lukáš; Vedoucí práce: Hanzl Filip; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Knihovna a čtení knih ve VR 

      Autor: Veronika Shirochenkova; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Pavlovec Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tento projekt se zabývá analýzou a vývojem aplikace v Unity pro čtení knih ve virtuální realitě. Cílem projektu je vytvořit aplikaci, která bude mít všechny funkce elektronické knihy a zároveň přinese nové funkce, které ...
    • Knihovna architektonických prvků Prahy 

      Autor: Pachtová Martina; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Dušková Elena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Knihovna funkcí odrazivosti povrchu 

      Autor: Nekola Jiří; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Knihovna materiálů v Unity 

      Autor: Fedor Timushev; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tento projekt se zabýval a popsal problematiku modelování vzhledu materiálů s důrazem na fyzikálně založené modely. Dotýká se také témat tvorby materiálů pomocí shader grafů, pomocí nichž byly vytvořeny specializované ...
    • Knihovna pro interakci v imersivních VR zařízeních 

      Autor: Janda Martin; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
      Tato bakalářská práce se věnuje návrhu a implementaci knihovny pro ovládání imersivních VR zařízení pomocí gest. V práci je nejdřív uveden přehled vstupních zařízení, které se pro interakci v prostředí VR používají, dále ...
    • Knihovna pro katedru DCGI s webovým rozhraním 

      Autor: Vyhnal Přemysl; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Knihovna pro procedurální generování dlaždic v počítačových hrách 

      Autor: Rudolf Líbal; Vedoucí práce: Havlík Tomáš; Oponent práce: Kučera Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem této bakalářské práce je prozkoumat možný vývoj generování tzv. dlaždicových systémů v reálném čase. Implementace generátoru na základě návaznosti hranic kachlíků slouží jako podklad k průzkumu možností generace ...
    • Knihovna pro vrhání paprsků v OpenGL 

      Autor: Kraus Petr; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Barák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)