Zobrazují se záznamy 509-528 z 815

    • Realistické metriky 3D scén 

      Autor: Vladimír Vlček; Vedoucí práce: Hendrich Jakub; Oponent práce: Janisch Jaromír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Práce se zabývá analýzou složitosti scén ve 3D prostoru pomocí metrik. Hodnoty těchto metrik jsou porovnávány s výkonem algoritmů pro renderování scén. Výstupem práce je aplikace v jazyce C++, která dokáže nad zadanou ...
    • Realistické zobrazování modelů vegetace v reálném čase 

      Autor: Kučera Adam; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Realistické zobrazování sněhu 

      Autor: Krošlák Martin; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Vaňko Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Realistické zobrazování vodních ploch 

      Autor: Aleš Koblížek; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Tato práce se zaměřuje na realistické zobrazování hladiny převážně stojatých vodních ploch, tj. jezer a oceánů bez velkých vln. Možná využití jsou převážně ve filmovém průmyslu, jelikož simulátory a počítačové hry obvykle ...
    • Realizace asymetrické kooperativní hry - 3D prostředí 

      Autor: Martina Klimešová; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Tato práce popisuje vývoj asymetrické kooperativní hry I'm In pro dva hráče. Každý z hráčů hraje na svém zařízení v roli agenta nebo hackera a pomocí verbální komunikace společně plní mise. Tato práce se zaměřuje na část ...
    • Realizace asymetrické kooperativní hry - manuál 

      Autor: Pavla Křivanová; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Tato práce se zabývá tvorbou asymetrické kooperativní počítačové hry I'm In pro dva hráče. Hráči mají různé role (agent a hacker) a plní společně pomocí verbální komunikace dané hádanky, přičemž každý hraje na svém zařízení. ...
    • Realizace REST rozhraní pro databázový systém ExDB 

      Autor: Bruštík Tomáš; Vedoucí práce: Loupal Pavel; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Recoverable computation in multi-agent systems 

      Autor: Pytela Marek; Vedoucí práce: Grill Martin; Oponent práce: Šišlák David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Redakční systém pro skautské organizace 

      Autor: Bernátek Radek; Vedoucí práce: Kadlec Tomáš; Oponent práce: Matyáš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Renderovací procesy v Unity pro virtuální realitu 

      Autor: Josef Bacík; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Předmětem této bakalářské práce je analýza různých renderovacích pipeline v Unity, popsání a otestování výkonnosti efektů ray-tracingu v Unity a popsání procesu konverze projektu z jedné renderovací pipeline do druhé
    • Replikace uživatelských dat 

      Autor: Voňavka Jan; Vedoucí práce: Kubr Jan; Oponent práce: Macejko Peter
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • RESTful Helpdesk pro webového a Android klienta 

      Autor: Prokš Martin; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Mannová Božena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Reverzní inženýrství webových aplikací 

      Autor: Zamazal Jiří; Vedoucí práce: Mařík Radek; Oponent práce: Filipský Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Rezervační systém pro fitness studio 

      Autor: Šubrt Martin; Vedoucí práce: Frajták Karel; Oponent práce: Renda Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Tato práce se zabývá vývojem rezervacního systému fitness studia. Cílem této práce je vytvorit rezervacní systém pro fitness studio. Webové stránky budou moci procházet i neprihlášení uživatelé, kde uvidí seznam cvicení. ...
    • Rozcestník virtuálních světů 

      Autor: Loucký Radek; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Rozhraní pro tvorbu plošinových her 

      Autor: Mačalík Karel; Vedoucí práce: Hapala Michal; Oponent práce: Novosad Lukas Mathias
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Rozhraní rozšířené reality pro více zařízení 

      Autor: Jan Hamet; Vedoucí práce: Leischner Vojtěch; Oponent práce: Šafařík Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      Cílem práce je vytvořit uživatelské rozhraní pro rozšířenou realitu na velkoformátovém průhledném skleněném válci. Uživatel stojí uprostřed válce, na který je promítán obsah z několika videoprojektorů a zároveň může pozorovat ...
    • Rozpoznávání druhů dřevin rostoucích v České republice podle tvaru listů 

      Autor: Váňová Ivana; Vedoucí práce: Suk Tomáš; Oponent práce: Šára Radim
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30)
    • Rozpoznávání různých abeced v reálných scénách 

      Autor: Hollmann Oskar; Vedoucí práce: Matas Jiří; Oponent práce: Urban Martin
      Rozpoznávání textu v reálných scénách se s vysokou dostupností fotoaparátů a chytrých telefonů stalo zajímavou oblastí výzkumu. Na rozdíl od strojového čtení textu ve skenovaných dokumentech je zatím považováno za nevyřešený ...
    • Rozšiřitelný zobrazovací řetězec založený na odloženém stínování 

      Autor: Šimek Daniel; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30)