Zobrazují se záznamy 389-408 z 716

    • Návrh, ladění a uspořádání Helmholtzova rezonátoru pro tlumení pulsací v palivovém potrubí plynového motoru 

      Autor: Štamberský Michal; Vedoucí práce: Miklánek Ľubomír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Návrh, pevnostní kontrola a optimalizace prvků zavěšení předního kola vozu kategorie Formula Student 

      Autor: Tomáš Pokladník; Vedoucí práce: Vašíček Michal; Oponent práce: Jasný Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)
      Práce se zabývá návrhem prvků zavěšení předního kola pro vozidlo týmu CTU CarTech kategorie Formula Student s označením FS.14. Konkrétně se zabývá návrhem lichoběžníkových ramen, tlačné tyče, těhlice a výpočtem sil působících ...
    • Návrhový program pro zubovou spojku 

      Autor: Filip Kroužek; Vedoucí práce: Jasný Michal; Oponent práce: Bous Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-26)
      Tato bakalářská práce se věnuje vytvoření návrhového programu v prostředí Microsoft Excel pro zubovou spojku s aretačním mechanismem patentované Ing. Michalem Jasným. Na začátku je obecně popsaná zubová spojka. Následně ...
    • Nekonvenční kolejové dopravní systémy 

      Autor: Podzimek Tomáš; Vedoucí práce: Kalivoda Jan; Oponent práce: Kolář Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-12)
      Předmětem bakalářské práce Nekonvenční kolejové systémy je posoudit použitelnost nekonvenčních kolejových systémů v České Republice. Nejdříve je nutné provést rešerši těchto systémů, včetně jejich technických parametrů, ...
    • Nekonvenční konstrukce kolové skupiny automobilu 

      Autor: Daniel Sviták; Vedoucí práce: Baněček Jan; Oponent práce: Hořenín Jindřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-22)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na nekonvekční konstrukci kolové skupiny se zřetelem na bezstředou konstrukci. Rešeršní část práce zkoumá historii a vývoj konstrukce. Konstrukční část obsahuje konstrukční studii a diskuzi ...
    • Nekonvenční způsob hodnocení emisního chování vozidel v reálném provozu 

      Autor: Filip Hudaček; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Císař Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-03)
      Táto diplomová práca je zameraná na nekonvenčný spôsob hodnotenia emisného chovania vozidiel v reálnej prevádzke. V úvode práce je predstavená problematika zloženia emisií výfukových plynov pri meraní emisií osobných a ...
    • Nízkonákladový přístroj pro měření částic při periodických i silničních kontrolách 

      Autor: Yash Patel; Vedoucí práce: Vojtíšek Michal; Oponent práce: Pechout Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-02)
      Cílem diplomové práce je navrhnout a postavit prototyp konceptu levného zařízení pro testování funkčnosti filtru pevných částic, zda je vozidlo vybaveno funkčním DPF nebo nefunkčním DPF. Počet dieselových motorů na silnicích ...
    • NMPC based slip control ABS including tyre tread thermal dynamics 

      Autor: Tushar Girotra; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-03-19)
      NMPC based slip control ABS including tyre tread thermal dynamics
    • Numerická simulace výměny náplně válce a výstřiku paliva v stmosférickém zážehovém motoru v CFD prostředí OpenFOAM 

      Autor: Novák Martin; Vedoucí práce: Vítek Oldřich; Oponent práce: Dubský Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-27)
    • Optimalizace a odlehčení násady na rypadle 

      Autor: Baláž Matej; Vedoucí práce: Vašíček Michal; Oponent práce: Schorník Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-26)
      Táto diplomová práca sa zaoberá výkladom teórie metódy konečných prvkov, jej odvodením a následným všeobecným návodom pre použitie v praxi. Ďalej práca objasňuje, čo ovplyvňuje pevnosť zváraných vysokopevnostných ocelí pri ...
    • Optimalizace aerodynamických prvků vozu Formula Student s využitím nástroje Adjoint solver 

      Autor: Otakar Volek; Vedoucí práce: Hatschbach Petr; Oponent práce: Hyhlík Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-05)
      Tato práce pojednává o možnostech využití adjoint solveru pro vývoj vozu Formula Student. V úvodu jsou uvedeny základní rovnice pro CFD modelování a následně je vysvětlen princip adjoint solveru. Dále se práce věnuje ...
    • Optimalizace akumulátorové jednotky pro monopost Formula Student Electric 

      Autor: Kosina Jan; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Houf Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-04)
      Tato diplomová práce je rozdělena na tři dílce, ze kterých je učiněno závěrečné zhodnocení. První část se zabývá teoretickými znalostmi o lithiových článcích a obecnou problematikou trakčních baterií použitých v soutěži ...
    • Optimalizace birotačního spalovacího motoru pomocí simulačního modelu 

      Autor: Daniel Piskač; Vedoucí práce: Bolehovský Ondřej; Oponent práce: Rychtář Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-04)
      Tato práce se skládá z přehledu rotačních a birotačních motorů, aktualizace a kalibrace poskytnutého GT-Power modelu. Zahrnuje také návrh a vytvoření dílčího modelu vůlí a optimalizace modelu.
    • Optimalizace chladícího okruhu čtyřválcového zážehového motoru EA111 1,2TSI z hlediska produkce emisí CO2 

      Autor: Novák Marcel; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Novotný Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-07-03)
      Diplomová práce se zabývá optimalizací chladicího okruhu čtyřválcového motoru z hlediska produkce emisí CO2. V práci je uveden stručný přehled legislativních požadavků, který souvisí s danou problematikou. Je popsán vývoj ...
    • Optimalizace členů pohonného řetězce automobilu s ohledem na zástavbový prostor, hluk a vibrace 

      Autor: Hedrichová Helen; Vedoucí práce: Miláček Ondřej; Oponent práce: Zoul Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-05)
      Cílem diplomové práce je virtuální design převodového ústrojí s ohledem na instalační prostor a NVH požadavky. V první části práce je představení hybridních vozidel, poloos a dvouhmotých setrvačníku. Pro design poloosy a ...
    • Optimalizace dvoudobého motocyklového motoru 

      Autor: Rudolf Jan; Vedoucí práce: Brynych Pavel; Oponent práce: Bolehovský Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-07)
      Tato práce se zabývá návrhem dvoutaktního motocyklového spalovacího motoru o zdvihovém objemu 250 cm3. Motor vychází z návrhu pana Ing. Králíka, který upravuje konvenční dmychadlo dvoutaktního motoru. Cílem práce bylo ...
    • Optimalizace hoření v motoru Formula Student pomocí 3-D CFD 

      Autor: Márk Erdélyi; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Toman Rastislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-28)
      Témou diplomovej práce je optimalizácia horenia v motore Formula Student prostriedkami 3D CFD simulácií. Práca obsahuje popis celého procesu prípravy 3D CFD výpočtov motora od vytvorenia pohyblivých výpočtových sietí pre ...
    • Optimalizace hoření v zážehovém motoru řady EA211 s ohledem na použití v hybridním vozidle 

      Autor: Vojtěch Dolejší; Vedoucí práce: Červenka Libor; Oponent práce: Uzlík Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-05)
      Tématem diplomové práce je optimalizace hoření v zážehovém motoru MPI řady EA211 společnosti ŠKODA AUTO a.s. použitím zapalovací komůrky v pracovní oblasti spalovacího motoru typické pro provoz v hybridním vozidle. Pro ...
    • Optimalizace interiéru regionální elektrické jednotky 

      Autor: Cvrček Ondřej; Vedoucí práce: Kalivoda Jan; Oponent práce: Vincik Otomar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-01)
      Cílem této diplomové práce je definovat legislativní a normativní nároky na regionální elektrické jednotky a na základě definovaných požadavků provést základní koncepční návrh jednotky. Dále definovat požadavky na interiér ...
    • Optimalizace konstrukce skořepiny Praga R1 

      Autor: Menšík Martin; Vedoucí práce: Vašíček Michal; Oponent práce: Jirásek Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-10)
      Cílem této závěrečné práce je navrhnout postup optimalizace skořepiny a aplikovat jej na vůz Praga R1, vytvořit výpočetní model pro analýzu namáhání této skořepiny, definovat významné zátěžné stavy a dle výsledků optimalizace ...