• Bezprodlevová motocyklová převodovka 

      Autor: Stránský Jan; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Pakosta Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-01)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku motocyklových převodovek určených pro silniční motocykly. Cílem práce je navrhnout na základě stávající sériové převodovky novou závodní převodovku.
    • Blok válce experimentálního jednoválcového motoru 

      Autor: Kacovský Ondřej; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Emrich Miloslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-18)
      Práce se zabývá návrhem bloku pro experimentální jednoválcový motor Škoda. V první části je vlastní návrh bloku pro jednoválcovou i víceválcovou hlavu. Následuje technologie výroby jednotlivých dílů bloku včetně navrhovaných ...
    • Brzdový systém cisternového železničního vozu 

      Autor: Jiří Havlík; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-24)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem brzdové výstroje moderního cisternového vozu za použití trámcové brzdy, automatického snímače ložení a brzdového kompaktu při provozní rychlosti 100 km/h a nápravovém zatížení 22,5 ...
    • Brzdový systém osobního železničního vozu pro rychlost do 200 km/h 

      Autor: Michal Kuneš; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem adhezní elektropneumatické kotoučové brzdy pro osobní kolejový vůz pro rychlost do 200 km/h. Rešerše je zaměřena na popis základních principů brzdění železničních vozidel a porovnání čtyř ...
    • Building a predictive model for tyre’s high-speed performance using data analysis techniques 

      Autor: Vinit Udumalpet Kannan; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-11-20)
      Building a predictive model for tyre’s high-speed performance using data analysis techniques
    • Carry a new vehicle project along all vehicle architecture steps of convergence until the approval of the car manufacturers milestone 

      Autor: Franqueville Guillaume; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-09-10)
      Carry a new vehicle project along all vehicle architecture steps of convergence until the approval of the car manufacturers milestone
    • CFD simulace průtokových vlastností sacích kanálů hlavy válce v programu Creo 

      Autor: David Hofman; Vedoucí práce: Hatschbach Petr; Oponent práce: Hořenín Jindřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-22)
      Následující bakalářská práce pojednává o měření a následném vyhodnocení průtokových a vírových vlastností sacích a výfukových kanálů hlavy motoru. Na to dále navazuje numerická simulace v programu Creo. Na úvod autor ...
    • Characteristics of Fifth Wheel and its Influence on Handling and Maneuvering of Articulated Heavy Vehicles 

      Autor: Nigam Rishabh; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-05)
      Characteristics of Fifth Wheel and its Influence on Handling and Maneuvering of Articulated Heavy Vehicles
    • Chladící okruhy hybridních a elektrických vozidel 

      Autor: Pance Štěpán; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Doleček Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)
      V rámci této bakalářské práce jsou v první části formou literární rešerše popsány typy článků baterií s důrazem kladeným na použití v osobních automobilech. Rozdělení je provedeno se zaměřením na teplotní vlastnosti článku ...
    • Chlazení a výměníky tepla pro systém vodíkového palivového článku 

      Autor: Ogul Can Güngör; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Zahradníček Radim
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-03)
      V této diplomové práci je představen návrh chladicího systému a tepelného výměníku pro odul palivových buňek. Cílem diplomové práce je navrhnout tepelný výměník spolu s dalšími součástmi chladicího systému, jaké jsou ...
    • Citlivostní studie a optimalizace zadního zavěšení 

      Autor: Sethia Nisant M; Vedoucí práce: Jirovský Václav; Oponent práce: Baněček Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-02)
      The main objective of the thesis was to model a rear independent suspension using a CAE software and to understand the sensitivity behavior of the modeled suspension kinematics, by modifying its primary geometry with ...
    • Comparison and optimization of 2 approaches for the modelling of a carbon fibers reinforced thermoplastic 

      Autor: El Archi Youssera; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-22)
      Comparison and optimization of 2 approaches for the modelling of a carbon fibers reinforced thermoplastic
    • Concept definition of a Brake-by-Wire module with full autonomous fail-safe operation 

      Autor: Josías Rodríguez de Vega; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-29)
      Concept definition of a Brake-by-Wire module with full autonomous fail-safe operation
    • Controller for Steering of Smart Dolly 

      Autor: Kalose Abhishek Ravikumar; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-03)
      Controller for Steering of Smart Dolly
    • Cylinder Head Gasket for an Experimental Single Cylinder 

      Autor: Kubový Lukáš; Vedoucí práce: Hořenín Jindřich; Oponent práce: Sýkora Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-20)
      Cílem této práce je průzkum současných možností utěsnění hlavy válce experimentálního jednoválcového motoru a navrhnout vhodné řešení těsnění hlavy válce. Navrhované řešení obsahuje požadované předpětí hlavových šroubů, ...
    • Čtyřnápravový elektrický trakční vůz pro regionální dopravu 

      Autor: Hryz Petr; Vedoucí práce: Kalivoda Jan; Oponent práce: Prell Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-01)
      Diplomová práce se zabývá legislativními možnostmi provozování neinteroperabilních železničních vozidel v českém železničním systému. Porovnává jednotlivé kategorie drah a vyhodnocuje jejich vliv na konstrukci vozidla pro ...
    • Čtyřnápravový nízkopodlažní tramvajový vůz 

      Autor: Vojtěch Jansa; Vedoucí práce: Kalivoda Jan; Oponent práce: Hříbal Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-05)
      Obsahem diplomové práce je studie návrhu čtyřnápravové jednočlánkového tramvajového vozu. Zabývá se návrhem vozové skříně a následně návrhem a zástavbou podvozku do vozidla, návrhem vypružení a převodovky a kontrolou vodidla ...
    • DALLAS (Dolly Application, leading to Logistics being Advanced and Smart) /A blueprint of a concept Smart Dolly 

      Autor: Simao Pedro Agostinho Ribeiro; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-03-29)
      DALLAS (Dolly Application, leading to Logistics being Advanced and Smart) /
    • Damage and equivalent load definition for durability of suspension component 

      Autor: Rissoan Angélique; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-22)
      Damage and equivalent load definition for durability of suspension component
    • Definice legislativou daných hraničních parametrů pro měření vozidel za reálného provozu (RDE) 

      Autor: Jan Cahyna; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Beránek Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)
      Tato bakalářská práce se v první části zabývá platnou legislativou homologačních zkoušek, zejména měřením emisí na za reálného provozu. Druhá část se věnuje sestavení programu na tvorbu jízdního cyklu, který splňuje dynamické ...