Now showing items 87-106 of 376

    • Implementation of a multiaxial fatigue test methodology 

      Author: Fardin Joachim Maël Titouan; Supervisor: MAE supervisor; Opponent: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-09-10)
      Implementation of a multiaxial fatigue test methodology
    • Inovace stanoviště pro zkoušení ventilových rozvodů 

      Author: Hübner Zdeněk; Supervisor: Emrich Miloslav; Opponent: Liškář Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-06)
      Tato diplomová práce se věnuje inovaci měřícího stanoviště určeného k měření ventilových rozvodů spalovacích motorů. Je provedena analýza výchozího stavu stanoviště. Na stanovišti jsou provedeny konstrukční změny, jsou ...
    • Integrovaná chladící jednotka pro Cargo lokomotivu 

      Author: Gaisler Jan; Supervisor: Kolář Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Investigation into the tire relaxation length behavior using FEM 

      Author: Betínsky Michal; Supervisor: MAE supervisor; Opponent: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-03-24)
      Investigation into the tire relaxation length behavior using FEM
    • Karosérie elektromobilu 

      Author: Svoboda Jindřich; Supervisor: Baněček Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Karosérie vozu Formula Student 

      Author: Šumelda Adam; Supervisor: Baněček Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Kinematika kladkového stavu pro simulaci reálné trati 

      Author: Thuma Miroslav; Supervisor: Kalivoda Jan; Opponent: Bauer Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-19)
      Cílem této bakalářské práce je popsat geometrické uspořádáním železničních a tramvajových tratí a matematicky definovat libovolnou trať. Dále se práce zabývá vytvořením skriptu, který na základě tohoto popisu vytvoří ...
    • Klikový mechanismus pro experimentální jednoválcový motor 

      Author: Souček Jakub; Supervisor: Vávra Jiří; Opponent: Šopík Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-13)
      Práce se zabývá úpravou klikového mechanismu zkušebního jednoválcového motoru AVL 5402. Tato práce je součástí většího projektu kompletní přestavby tohoto motoru ze vznětového na zážehový. V úvodu je představena současná ...
    • Kloubový hřídel pro pohon vysokorychlostní jednotky 

      Author: Čejka Luboš; Supervisor: Kolář Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Komplexní kogenerační jednotka s naftovým motorem 1,9 l 

      Author: Pelouch Pavel; Supervisor: Remek Branko; Opponent: Gotfrýd Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Koncepční řešení prostoru posádky vozu kategorie GT 

      Author: Mundil Miloš; Supervisor: Baněček Jan; Opponent: Jirásek Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-30)
      Tato práce studuje technické předpisy kategorie LMP3 a skupiny CN, porovnává je s předpisy ECE. Přináší návrh 3D modelů pro automatické generování sestav. Ukazuje použití těchto modelů pro kontrolu prostoru posádky ...
    • Konfigurace zkoušky nárazu hlavovým impaktorem dle EuroNCAP 

      Author: Ryška Jakub; Supervisor: Vašíček Michal; Opponent: Astraverkhau Nikita
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nárazových zkoušek dle metodiky společnosti Euro NCAP se zvláštním zaměřením na nárazové testy hlavovým impaktorem. Tyto testy jsou prováděny zejména za účelem posouzení ...
    • Konstruční návrh pohonu kolejového elektrobusu 

      Author: Mojžíš Jan; Supervisor: Kolář Josef; Opponent: Pohl Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-22)
      dvounápravového vozidla ? kolejového elektrobusu. Zvolený typ pohonu je příčně orientovaný, s plně odpruženým pohonem s dutou kloubovou hřídelí. Jako zdroj energie jsou použity lithiové baterie, je použit synchronní motor ...
    • Konstrukce a automatizace zkušebního stanoviště 

      Author: Wach Maxime; Supervisor: Achtenová Gabriela; Opponent: Biák Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-03)
      The actual methods to provide an average consumption of a certified vehicle are the standard driving test. As different standards exist according to the country, they have in common to test vehicle on laboratory on test ...
    • Konstrukce a optimalizace systému řízení pro vůz Formula Student 

      Author: Pítr Tomáš; Supervisor: Vašíček Michal; Opponent: Astraverkhau Nikita
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-30)
      Cílem diplomové práce je konstrukce systému řízení pro vozy Formula Student týmu CTU CarTech s označením FS07 a FS08. Práce se zabývá návrhem hřebenové převodky řízení, kuželové převodky řízení, topologickou optimalizací ...
    • Konstrukce bloku motoru pro vůz Formula Student se zaměřením na zástavbu klikového mechanismu, modifikaci mazacího systému a jeho připojení k šasi vozu 

      Author: Urban Jakub; Supervisor: Valášek Jan; Opponent: Rudolf Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Cílem této diplomové práce je návrh bloku motoru pro vůz kategorie Formula Student týmu CTU CarTech. Práce obsahuje rešerši používaných motorů, tvorbu konceptu motoru, vyhodnocení předpokládaného přínosu, návrh systému ...
    • Konstrukce bloku motoru pro vůz Formula Student se zaměřením na zástavbu převodového ústrojí a zavěšení zadní nápravy 

      Author: Zacpal Jonáš; Supervisor: Valášek Jan; Opponent: Vrba Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Cílem této práce je konstrukce části bloku motoru pro vůz týmu CTU Cartech. Práce zahrnuje popis dosavadního motoru a omezení motoru pravidly soutěže Formula Student/SAE, samotnou konstrukci části vlastního bloku motoru, ...
    • Konstrukce hlavy zkušebního jednoválce 

      Author: Svoboda Michal; Supervisor: Vávra Jiří; Opponent: Slovák Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-11)
      Tato diplomová práce se zabývá úpravou hlavy válců. Nejprve se zaměřuje na její konstruk-ci, která se skládá z tvorby modelu odlitku, následně modelu obrobku. V této práci je vy-tvořena výkresová dokumentace hlavy válců a ...
    • Konstrukce inertoru 

      Author: Zemánek Tomáš; Supervisor: Baněček Jan; Opponent: Vašíček Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-16)
      Tato bakalářská práce se zabývá konstrukcí inerciálního tlumiče neboli inertoru, což je prvek doplňující pružinu a tlumič v systému pasivního odpružení. Hlavní charakteristickou vlastností inertoru je, že síla, aplikovaná ...
    • Konstrukce nosné struktury předních dveří osobního automobilu 

      Author: Matas Jakub; Supervisor: Vašíček Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-25)